جاده اسپارتا به آنتالیا چگونه است؟

به گزارش مینی ست، چند سالی است که سفر به ترکیه و رفتن به شهرهای مختلف آن مثل، آنتالیا کاملا میان ایرانی ها رایج شده است. آن قدر نام آنتالیا و شهرهای دیگر ترکیه در خاطرات سفر ایرانی ها تکرار می شود که همه حتی کسانی که به ترکیه نرفته اند هم با این شهرها آشنایی پیدا کرده اند. برای رفتن به آنتالیا هم پروازی مستقیم از تهران به فرودگاه بین المللی این شهر وجود دارد و هم می توان در فرودگاه اسپارتا به زمین ترکیه نشست و بعد از طریق راه زمینی و جاده اسپارتا به آنتالیا ، راهی مقصد شد. اما قبل از اینکه به سراغ راه های منتهی به استانبول برویم، بهتر است کمی از اسپارتا و آنتالیا برای تان بگوییمبا مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

جاده اسپارتا به آنتالیا چگونه است؟

سفر به اسپارتا و آنتالیا

همان طور که در سطور قبلی گفته شد، سفر به ترکیه، مزایای زیادی به همراه دارد. این کشور، شهرهای متنوع و زیبایی دارد. برای مثال، اسپارتا یکی از مکان های دیدنی ترکیه است. شهر اسپارتا زیباست و به آن شهر گل هم گفته می شود. اسپارتا بسیار دیدنی و از منطقه ها خوب گردشگری ترکیه محسوب می شود. بسیاری از گردشگران در سال های اخیر به این شهر زیبا هم سر می زنند. نام آنتالیا را احتمالا بیشتر از اسپارتا شنیده اید. آنتالیا هم از آن شهرهای زیبایی به شمار می رود که تردد در آن از سوی گردشگران ایرانی بسیار زیاد است.

با سفر به آنتالیا می توانید از جاذبه های فراوان آن دیدن کنید. بلوارهای زیبا با نخل های بلند، لنگرگاه ها و خانه هایی با معماری قدیمی از جذابیت های این شهر به شمار می فرایند. برای اینکه تعطیلات خود را در آب و هوایی مدیترانه ای بگذرانید از زیبایی های دریا بهره ببرید، فکر کردن به آنتالیا و سفر به آن، ایده بسیار خوبی خواهد بود. خرید ارزان بلیط تهران آنتالیا | بلیط آنتالیا تهران

جاده اسپارتا به آنتالیا

همان طور که پیش تر هم گفته شد، برای رفتن به آنتالیا پرواز مستقیم از تهران به این شهر وجود دارد اما این پرواز در بین راه برای سوخت گیری، توقفی در حدود 45 دقیقه دارد. در این توقف، مسافران از هواپیما پیاده نمی شوند. بعد از سوخت گیری، هواپیما به مقصد آنتالیا به پرواز خود ادامه می دهد. اما جهت دیگری هم برای رفتن به آنتالیا وجود دارد و آن توقف در اسپارتاست. یعنی از تهران به سمت ترکیه با پروازی حرکت کنید که در فرودگاه اسپارتا به زمین می نشیند. بعد از اینکه در اسپارتا فرود آمدید، حق انتخاب دارید که این شهر را هم بگردید و بعد از گشت و گذار در آن به سمت آنتالیا رهسپار شوید.

برای رفتن از اسپارتا به آنتالیا، لازم است از جاده ای پرپیچ و خم جاده اسپارتا به آنتالیا عبور کنید. جاده اسپارتا به آنتالیا کمی خطرناک است و برای تردد در آن نیاز به رعایت ایمنی و احتیاط است. تا به امروز چندین بار در این جاده برای مسافران ایرانی، حادثه و تصادف پیش آمده است. اگر به این شهر یعنی آنتالیا سفر می کنید و در نظر دارید که از جهت اسپارتا به آن راهی مقصد موردنظرتان شوید باید به جاده پرپیچ و خم آن هم نگاهی داشته باشید. شاید ترجیح دادن جهت هوایی مستقیم پرواز از تهران به آنتالیا با توقفی که در راه است، بهتر از جهتی باشد که عبور از آن کمی چالش برانگیز و خطرناک است. در هر حال انتخاب با شماست. سفر خوبی داشته باشید. استانبول یا آنتالیا

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1861

به "جاده اسپارتا به آنتالیا چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده اسپارتا به آنتالیا چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید