جاذبه های مخصوص بچه ها در استانبول

به گزارش مینی ست، استانبول پر از جاذبه هایی است که بچه ها تان عاشقش می شوند. یکی از بزرگ ترین آکواریوم های جهان، موزه اسباب بازی، ماکت جاذبه های استانبول، شهربازی و پارک های تفریحی این شهر بهشت بچه ها است.

جاذبه های مخصوص بچه ها در استانبول

آکواریوم استانبول

قدم زدن در میان یکی از بزرگ ترین آکواریوم های دنیا بیش از هر چیزی برای بچه ها می تواند مجذوب کننده باشد. آکواریوم استانبول مانند تونلی طولانی است که از دل اقیانوسی می گذرد. قورباغه های رنگارنگ، کروکودیل های کوچک و دیگر گونه های شناور در این آکواریوم تماشایی هستند. البته هیجان های این آکواریوم به تماشا آبزیان ختم نمی گردد. در این آکواریوم می توانید به تماشای فیلم یا تصاویر گرافیکی بنشینید یا به بازی و غواصی مشغول شوید. یک روز به یادماندنی را برای خود و بچه ها تان بسازید.

موزه رحمی کوچ Rahmi Koç Museum

قایق، اتومبیل، موتورهای بخار، هواپیما، زیردریایی و لوکوموتیو؛ بچه ها عاشق این قبیل چیزها هستند. در موزه رحمی کوچ می توانید روز بی نظیری را برای بچه ها تان رقم بزنید. دسترسی به این موزه بسیار آسان است. این موزه در منطقه گولدن هورن در بندر قدیمی ترکیه واقع شده است.

ویالند (vialand)

ویالند نام قدیمی تم پارک اسفانبول است. چرخ و فلک، سالن های نمایش، تونل های ماجراجویانه این شهربازی آن را به یکی از مهیج ترین شهربازی ها تبدیل نموده. هم چنین اگر به ویالند رفتید، وعده ای غذای خوشمزه در رستوران های آن بخورید و از فروشگاه هایش سوغاتی خریداری کنید.

موزه اسباب بازی استانبول (Istanbul Toy Museum)

بیش از 4 هزار نوع اسباب بازی در این موزه جمع شده است. به عبارتی می توان گفت اینجا، بهشت بچه ها است. این موزه فضایی کلاسیک دارد و اسباب بازی های آن از سراسر دنیا جمع شده اند. موزه اسباب بازی استانبول در سطح دنیا هواداران زیادی دارد. این موزه دارای بخش های فضای، قطاری و.. است که انقلاب صنعتی را هم به نمایش می گذارد. بزرگسالان نیز از تماشا این موزه لذت می برند.

مینیاتورک

کل جاذبه های ترکیه را در ابعادی کوچک به بچه ها تان نشان دهید. در مینیاتورک حدود 120 ماکت از بهترین جاذبه های ترکیه دیده می گردد. مینیاتورک از امکانات دیگری مثل رستوران، کافه، زمین بازی، زمین شطرنج و... برخوردار است.

موزه دریایی

سال 1897 بود که موزه دریایی استانبول افتتاح شد. تجهیزات و کشتی های جنگی، قایق های ماهیگیری، کشتی های تاریخی و غیره در این موزه جمع شدند. این تجهیزات سبرای جلوگیری از ورود کشتی های دشمن(Golden Horn) ساخته شدند. موزه دریایی استانبول هم برای شما و هم برای بچه ها تان مجذوب کننده خواهد بود.

هتل Momcierge

اگر با بچه ها تان به استانبول سفر می کنید، یکی از دغدغه های شما نگهداری از آن ها خواهد بود. ما خبر خوبی برای تان داریم. هتل Momcierge با شعار استراحت دادن به والدین ساخته شده و از مسئولیت شما کم خواهد نمود. این هتل دارای امکاناتی مثل پرستار کودک و نوجوان چند زبانه است. هم چنین می توانید هر وسیله ای که برای بچه ها تان بخواهید اجاره کنید. عکاسی، ترانسفر فرودگاه، راهنماهای تورهای خانوادگی از دیگر امکانات این هتل است.

پارک گولهان (Gulhane Park)

پارک ها همواره مکان های مجذوب کنندهی برای بچه ها هستند. بچه ها همواره برای رفتن به پارک بهانه می گیرند. اگر در استانبول بچه ها تان بهانه پارک را گرفتند، پیشنهاد می کنیم سری به پارک گولهان بزنید. این پارک قدمت طولانی دارد و درختان آن کهنسال هستند. آرامش از ویژگی های منحصر به فرد این پارک است.

دلفیناریوم استانبول

دلفین ها موجودات دوس داشتنی ای هستند. آن ها برخلاف ظاهر آرامشان بسیار بازیگوش اند. حتما حرکات مجذوب کننده آن ها را در برنامه های تلویزیونی دیده اید. در منطقه ایوپ استانبول، پارکی ساخته اند که دلفیناریوم نام دارد. استخر بزرگ این پارک جایی است که می توانید به همراه بچه ها تان به تماشای بازیگوشی دلفین ها بنشینید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2097

به "جاذبه های مخصوص بچه ها در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های مخصوص بچه ها در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید