جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ هم مبتنی بر تایزن است

به گزارش مینی ست، جزئیاتی از جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شده که طبق آن ها، به نظر می رسد باید انتظار یک به روزرسانی جزئی نسبت به Gear Sport عرضه شده در سال 2017 را داشته باشیم. طبق گزارش SamMobile، اسم رمز این ساعت هوشمند Pulse است و شماره مدل SM-R500 را یدک می کشد.

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ هم مبتنی بر تایزن است

ارتباط آن با Gear Sport به خاطر همین شماره مدل است زیرا ساعت هوشمند مذکور هم از شماره مدل SM-R600 بهره می برد. البته کاهش عدد حرکت مرسومی نیست و معمولا شرکت ها برای نامگذاری مدل های جدیدتر، از اعداد بزرگ تر استفاده می نمایند. در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم که چنین خبری چندان موثق نیست و بهتر است تا اطلاع ثانوی با دیده تردید به آن نگاه کنیم.

طبق این گزارش، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ مانند گذشته از سیستم عامل تایزن بهره می برد و مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و دستیار دیجتالی بیکسبی است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد جزئیات نمایشگر آن و پشتیبانی از اینترنت 4G منتشر نشده.

در سال های اخیر، سامسونگ معمولا گجت های پوشیدنی خود را در نمایشگاه IFA در اوایل سپتامبر معرفی نموده ولی اگر این ساعت یک به روزرسانی نه چندان مهم باشد، احتمال این هم وجود دارد که در کنار گلکسی اس 10 معرفی گردد.

منبع: TechRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 118

به "جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ هم مبتنی بر تایزن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ هم مبتنی بر تایزن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید