حرف های کلارنس سیدورف پیش از ترک تهران ، سه نکته اسطوره فوتبال اروپا درباره ایران ، تنها فیلمی که از حضور سیدورف و همسرش در ایران منتشر شد

به گزارش مینی ست، کلارنس سیدورف پس از سفری گردشگری - تفریحی که یک هفته به طول انجامید ایران را ترک کرد.

حرف های کلارنس سیدورف پیش از ترک تهران ، سه نکته اسطوره فوتبال اروپا درباره ایران ، تنها فیلمی که از حضور سیدورف و همسرش در ایران منتشر شد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

خبرنگاران - کلارنس سیدورف که به همراه رایکو گارسیا مدیربرنامه معروفش به ایران آمد و در مدت کوتاه حضورش به تهرانگردی پرداخت. یکی از تصاویری که از حضور او در تهران منتشر شد علاوه بر لحظه ورود، حضور در یک رستوران معروف تهران در خیابان فرشته به همراه کریم باقری، وحید هاشمیان، علی دایی و عادل فردوسی پور بود.

او در این سفر که بارها تاکید نمود تفریحی و گردشگری است سعی کرد تهران و ایران را از زاویه ای غیر از فوتبال تجربه کند. به همین دلیل برای تجربه ای متفاوت به دیزی بار رفت و دیزی ایرانی ها را خورد ... او همچنین یکی از عجیبترین شبهای زندگی اش را در کنار بچه های خیریه بهشت امام رضا تجربه کرد. آنهایی که بیپا به اسطوره هلندی فوتبال جهان لایی زدند و با پا چنان با دسته های پلی استیشن جادو می کردند که کلارنس سیدورف شگفت زده شده بود.

این ستاره سابق میلان و رئال مادرید سفرش را در دفتر علی دایی و ضیافت مخفیانه اش با او تمام کرد. او ساعت 6 عصر دیروز 21 آبان ماه سوار بر پرواز ماهان تهران را به مقصد دبی ترک کرد تا بلافاصله دو سفر فوتبالی به دو کشور دور از ایران داشته باشد.

سیدورف پیش از ترک ایران گفت: چند چیز ایجا بی نظیر بود. اول مهربانی مردمش، بعد خوشمزگی غذاهایش و سوم زیبایی های طبیعی اش. هنوز خیلی جاهای زیادی در ایران هست که واقعا دوست دارم ببینم. شک نکنید که خیلی زود بر می گردم.

تنها ویدئویی که از حضور سیدورف و اسطوره های فوتبال ایران در یک رستوران منتشر شده است را در زیر ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: چمدان
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 506

به "حرف های کلارنس سیدورف پیش از ترک تهران ، سه نکته اسطوره فوتبال اروپا درباره ایران ، تنها فیلمی که از حضور سیدورف و همسرش در ایران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های کلارنس سیدورف پیش از ترک تهران ، سه نکته اسطوره فوتبال اروپا درباره ایران ، تنها فیلمی که از حضور سیدورف و همسرش در ایران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید