خبرنگاران 13هزارتن شکر در بندرشهید رجایی تخلیه و بارگیری شد

به گزارش مینی ست، بندرعباس- خبرنگاران- معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تدابیر اتخاذ شده به منظور ارتقا نرم تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی، نرم تخلیه 13هزار و 575 تن شکر در 24 ساعت در پایانه فله بندر شهید رجایی به ثبت رسید.

خبرنگاران 13هزارتن شکر در بندرشهید رجایی تخلیه و بارگیری شد

منصور خرمشکوه روز سه شنبه به رسانه ها گفت: نوسازی خطوط ریلی و انبارهای مسقف بهره گیری از ابزار و مکندهای پرقدرت، فرایند تخلیه کالاهای اساسی را در این بندر قوت بخشیده است.

وی ادامه داد: تسریع در عملیات تخلیه کالاهای اساسی و استراتژیک بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی انجام می گیرد و بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور، تحت راهبری سازمان بنادر و دریانوردی همواره در راستای تقویت نرم عملیاتی و تسریع در امر تخلیه کالاهای اساسی و ارائه سایر خدمات بندری تلاش کرده است.

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: بندر شهید رجایی با دارا بودن تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری، اسکله هایی با قابلیت پذیرش کشتی های اقیانوس پیما از بعد کانتینری به عنوان مهم ترین بندر کانتینری کشور و از منظر کالای اساسی به عنوان دومین بندر فعالیت می کند.

بندر شهیدرجایی که بزرگترین بندر کانتینری کشور و دومین بندر کالاهای غیر کانتینری بعد از بندر امام خمینی (ره) محسوب می شود که سهم قابل ملاحظه ای در تجارت دریابرد کشور بر عهده دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1519

به "خبرنگاران 13هزارتن شکر در بندرشهید رجایی تخلیه و بارگیری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 13هزارتن شکر در بندرشهید رجایی تخلیه و بارگیری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید