دل پیرو: ایتالیا شانس اول قهرمانی یورو 2016 نیست

به گزارش مینی ست، اسطوره باشگاه یوونتوس اعتقاد دارد ایتالیا در شرایط خوبی قرار گرفته است، اما شانس اول قهرمانی در یورو 2016 نیست.

دل پیرو: ایتالیا شانس اول قهرمانی یورو 2016 نیست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آلساندرو دل پیرو که در سال 2012 از یوونتوس جدا شد، در تمجید از تیم پیشین خود که اخیراً برای پنجمین فصل پیاپی فاتح مسابقات سری A ایتالیا شد، به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: دیدن پیروزی هایی یوونتوس از دور هم باعث افتخارم است. ملاقات فینال جام حذفی ایتالیا را هم از نزدیک در استادیوم المپیک رم دیدم. یووه در آن بازی عالی بازی نکرد، اما در هر صورت به نتیجه موردنظرش رسید و قدرت خود را به اثبات رساند. یوونتوس همچنین در اروپا قدرت خود را به اثبات رساند و فصل گذشته بود که تا فینال لیگ قهرمانان رسید و حریف بارسلونا شد. آنها این فصل هم در تقابل با بایرن مونیخ تنها 30 ثانیه تا صعود به مرحله یک چهارم نهایی فاصله داشتند.

وی اضافه نمود: یوونتوس اعتماد به نفس و شخصیت لازم را دارد و تنها آخرین مرحله که قهرمانی در اروپاست را کم دارد. این مرحله دشواری است. قهرمانی در اروپا کار آسانی نیست حتی برای آنهایی که دو برابر تیم های دیگر هزینه می نمایند، اما یوونتوس کیفیت لازم برای قهرمانی در اروپا را دارد، درست همانند دو سال اخیر.

اسطوره پیشین یوونتوس همچنین در مورد تیم ملی ایتالیا با خنده گفت: جای تأسف دارد که کونته من را به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت نکرد. جدا از شوخی، آتزوری در شرایط ایده آلی است. ایتالیا در یورو 2016 شانس اول قهرمانی نیست، اما فشار مناسبی روی این تیم است. ایتالیا تیمی مستحکم است که دیدگاهی روشن دارد. متفق الفکر بودن نکته ای کلیدی و اساسی است. در مسابقات یورو هم هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد و این را پیش از این دانمارک و یونان به ما نشان دادند. با این حال وقتی مقابل حریف خود متحد باشید، می توانید دست به هر کاری بزنید.

مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا در مورد جامپیرو ونتورا که به عنوان جانشین کونته انتخاب شد و پس از یورو 2016 رسماً راهنمایی این تیم را بر عهده خواهد گرفت، گفت: ونتورا تجربه بالایی دارد و هرآنچه برای مربیگری در ایتالیا احتیاج است را دارد.

پیرلو در مورد تمدید قرارداد کاپیتان رم گفت: من و توتی وجه اشتراکات زیادی داریم، اما در کنارش تفاوت های بارزی هم داریم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که برای فرانچسکو و رم خوشحالم چون یک گام دیگر با هم برداشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 573

به "دل پیرو: ایتالیا شانس اول قهرمانی یورو 2016 نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل پیرو: ایتالیا شانس اول قهرمانی یورو 2016 نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید