راهنمای سفر به تایلند برای افراد ماجراجو

به گزارش مینی ست، هواداران هیجان و ماجراجویی باید یک بار هم که شده سفر به تایلند را تجربه نمایند. تجربه های هیجان انگیز زیادی را می توان در تایلند تجربه کرد؛ از گشت و گذار در تایلند با دوچرخه گرفته تا پرواز در جنگل های متراکم و زیبای این کشور. امروز در مجله خبرنگاران رهتنمای یک سفر ماجراجویانه به تایلند را خواهید خواند.

راهنمای سفر به تایلند برای افراد ماجراجو

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

سفر به تایلند ؛ تجربه غواصی و اسکوبا

تایلند یکی از برترین کشورها برای تجربه کردن غواصی و اسکوبا است که هزینه نسبتا کمی هم دارد. با داشتن امکاناتی چون غذا و وسایل راحتی که اغلب همراه با کلاس های غواصی ارائه می شوند، تعجبی ندارد که گردشگران برای گشت و گذار در دریای آبی تایلند به این کشور سفر مینمایند. مغازه های زیادی در سراسر جزیره وجود دارند که وسایل غواصی را برای افراد مبتدی و پیشرفته به فروش می رسانند.

گشت و گذار در جنگل های تایلند

جنگل های سبز تایلند داراری برترین چشم انداز و گونه های گیاهی و جانوری متنوعی هستند. به این سه علت تایلند به یکی از مکان های مورد علاقه افرادی تبدیل شده است که می خواهند با قدم زدن در طبیعت سفری ماجراجویانه را رقم بزنند. چند نمونه از برترین مکان هایی که می توانید انتخاب کنید شامل چیانگ مای، چیانگ رای و مائه ساریانگ هستند. می توانید در تورهای کوهنوردی ثبت نام کنید و مدتی را در طبیعت این کشور به سر ببرید.

تجربه هیجان انگیز زیپ لاین در شمال تایلند

اگر به تماشا جنگل های تایلند علاقه دارید اما از قدم زدن در میان این جنگل ها را دوست ندارید، زیپ لاین می تواند برترین انتخاب شما برای تماشا این جنگل های سرسبز باشد. هیچ چیز مانند پرواز در طول این جنگل ها نیست و یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که می توانید در سفر به تایلند انجام دهید.

اقامت در کمپ موآی تای

موآی تای ورزش ملی تایلند است و به یکی از جاذبه های گردشگری تایلند تبدیل شده است. گردشگرانی که به تایلند سفر می نمایند برای تماشا این مسابقه بلیط می خرند و آن هایی که کمی ماجراجوتر هستند یک قدم جلوتر رفته و خود این ورزش را تجربه می نمایند. کمپ های موآی تای در شمال، جنوب و مرکز تایلند و در شهرهایی چون چیانگ مای و بانکوک وجود دارند. در این کمپ ها می توانید درباره این ورزش بیشتر یاد بگیرید.

دوچرخه سواری در تایلند

مسیرهای دوچرخه سواری زیادی در تایلند وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید چشم انداز ای متفاوت از آنچه با موتور یا ماشین می بینید مشاهده کنید. پیاده روی در خیابان های تایلند به شما اجازه می دهد از نزدیک با محیط اطراف آشنا شوید و با دوچرخه سواری می توانید مسیرهای دورتری بروید. روستاهای کوچک و آرام این کشور مکان های فوق العاده ای برای دوچرخه سواری هستند. نقاط شهری مانند بانکوک با همه شلوغی خود به شما اجازه می دهند از نزدیک با ساختار شهری آشنا شوید. در هر شهری که باشید می توانید با کمتر از یک دلار دوچرخه کرایه کنید. بعلاوه می توانید در تورهای دوچرخه سواری شرکت کنید و به گشت و گذار در منطقه ها شهری و روستایی تایلند بپردازید.

چادر زدن در پارک های ملی

در سفر به تایلند می توانید به کمپ هایی در پارک های ملی بروید. البته سعی کنید در فصول بارانی این کار را نکنید زیرا در این شرایط خوابیدن در چادر سخت می گردد. می توانید در پارک ملی اراوان در کانچانابوری چادر بزنید. البته به غیر از این پارک، پارک های زیبای دیگری هم برای چادر زدن وجود دارند که به گردشگران اجازه می دهند شبی را در طبیعت بگذرانند. سعی کنید پیش از رفتن جای خود را رزرو کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد تایلند به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1729

به "راهنمای سفر به تایلند برای افراد ماجراجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به تایلند برای افراد ماجراجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید