سری گلکسی S21 سامسونگ در 11 رنگ عرضه می شود

به گزارش مینی ست، سامسونگ در حال آماده سازی برای معرفی سری گلکسی S21 طی هفته آینده است و این شرکت در حال حاضر وب سایت های خود را برای آن آماده کرده است، بر اساس اطلاعات جدید، به نظر می رسد شاهد 11 رنگ از این سری گوشی خواهیم بود.

سری گلکسی S21 سامسونگ در 11 رنگ عرضه می شود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، رنگبندی گوشی های سری گلکسی S21 شامل رنگ های سیاه، قهوه ای، طلایی، خاکستری، آبی اقیانوسی، صورتی، قرمز، نقره ای، تیتانیوم، بنفش و سفید قرار دارند.

با این وجود احتمال دارد که سامسونگ همه رنگ های پرچمدار خود را یک باره معرفی نکند و درواقع ممکن است در رویداد معرفی 14 ژانویه چندین گزینه محدود از رنگ ها را ببینیم و بقیه رنگ ها محدود به انواع انحصاری، بازار های خاص و برنامه ریزی شده برای اواخر سال است، تا دوباره تبلیغات تبلیغاتی برای تلفن های گلکسی S21 ایجاد شود.

برخی از تغییرات بازار نیز وجود خواهد داشت - برای مثال، سامسونگ ایتالیا نسخه خاکستری گلکسی S21، 5G را با نام Enterprise Edition به فروش می رساند. همین امر در مورد Phantom Black Galaxy S21 Ultra 5G نیز صدق می کند، بنابراین به نظر می رسد سامسونگ برای بازاریابی بین المللی خود برنامه ریزی ویژه ای دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1392

به "سری گلکسی S21 سامسونگ در 11 رنگ عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S21 سامسونگ در 11 رنگ عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید