شاه ماهی جابجایی اروپایی گران تر شد؛ بچه مردِ 180 میلیونی

به گزارش مینی ست، باشگاه دورتموند مبلغ آزادی مهاجم 20 ساله خود را از 110 میلیون یورو به 180 میلیون یورو رسانده است

شاه ماهی جابجایی اروپایی گران تر شد؛ بچه مردِ 180 میلیونی

با ما سفر کنید و با تور نوروزی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

باشگاه دورتموند آلمان مبلغ آزادی ستاره فوتبالیست نروژی خود را بیشتر کرد.

به گزارش ایرنا، ارلینگ هالند، این روزها به یکی از اصلی ترین سوژه های جابجایی در تابستان پیش رو تبدیل شده است. این ستاره نروژی با چند تیم عظیم اروپایی از جمله بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی ارتباط برقرار نموده است.

باشگاه دورتموند به همین دلیل و بعد از عملکرد خیره کننده بچه مرد طی یک فصل اخیر مبلغ آزادی وی را افزایش داده است. شبکه تلویزیونی ESPN گزارش ویژه ای را به همین دلیل تهیه نموده که در آن گفت باشگاه دورتموند مبلغ آزادی مهاجم 20 ساله خود را از 110 میلیون یورو به 180 میلیون یورو رسانده است و اگر هر باشگاهی بخواهد پیش از انتها قرارداد هالند با دورتموند او را به خدمت بگیرد؛ باید این مبلغ را به زردهای وستفالن پرداخت کند.

قرارداد ارلینگ هالند با باشگاه دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد. این بازیکن در این فصل از رقابت های بوندسلیگای آلمان 21 گل را به ثمر رسانده و بعد از روبرت لواندوفسکی در رده دوم برترین گلزن های آلمان حضور دارد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا هم پیروز شده با 10 گل در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

شرایط نه چندان خوب باشگاه آلمانی در جدولِ لیگ باعث شده تا هالند هم بی میل به جدایی و پیوستن به یک تیم عظیم تر نباشد. باید دید در این شرایط نه چندان خوبی که باشگاه های اروپایی بابت شیوع ویروس کرونا پیدا نموده ان کدام باشگاه توانایی خرید ارلینگ را دارد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1524

به "شاه ماهی جابجایی اروپایی گران تر شد؛ بچه مردِ 180 میلیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه ماهی جابجایی اروپایی گران تر شد؛ بچه مردِ 180 میلیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید