شعبانیان: شکست برای شاگردانم احتیاج بود، ذوب آهن کم اشتباه بود

به گزارش مینی ست، سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: شاگردانم در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند و شکست برابر ذوب آهن در این مرحله احتیاج بود.

شعبانیان: شکست برای شاگردانم احتیاج بود، ذوب آهن کم اشتباه بود

میترا شعبانیان پس از شکست مقابل ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در مسابقه برابر ذوب آهن اصفهان دو سه بازیکن کلیدی تیم مان عملکرد خوبی نداشتند و در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشدند.

وی اضافه نمود: در این مسابقه بازیکنان ذخیره را به زمین آورده و دو گیمی که پیروز شدیم با حضور آنها بود. در ست پنجم نیز متاسفانه آنگونه که توقع داشتیم کار نکردند.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان به عملکرد خوب ذوب آهن اشاره و گفت: در طرف مقابل ذوب آهن بهترین بازی خود را انجام داد و کم اشتباه تر از ما بود به همین دلیل پیروز شد البته ما هم توانستیم در دو ست پیروز میدان باشیم.

وی با بیان این مطلب که شاگردانش به این شکست احتیاج داشتند، گفت: در مجموع بازی قشنگ و سنگین و پرفشاری مقابل ذوب آهن اصفهان داشتیم. داوری مسابقه هم خوب بود و این شکست برای بازیکنان ما اینجا احتیاج بود تا در مرحله بعدی که مسابقات سخت تر است عملکرد بهتری داشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1357

به "شعبانیان: شکست برای شاگردانم احتیاج بود، ذوب آهن کم اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانیان: شکست برای شاگردانم احتیاج بود، ذوب آهن کم اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید