محافظان کهکشان به جمع 10 فیلم پرفروش چین پیوست

به گزارش مینی ست، خبرنگاران: محافظان کهکشان بالاخره به جمع 10 فیلم پرفروش سال سینماهای چین رسید.

محافظان کهکشان به جمع 10 فیلم پرفروش چین پیوست

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، در حالی که استقبال از محافظان کهکشان در چین به خوبی ترنسفورمرز: عصر انقراض نبوده اما آن قدر کافی بود که آن را به جمع پر فروش ترین فیلم های سال سینماهای چین برساند.

این فیلم به دلیل نداشتن زیرنویس چینی دقیق و مناسب به شدت هم مورد انتقاد چینی ها قرار گرفته بود. آنها ادعا می کردند که طنز فیلم به خوبی به وسیله زیرنویس فیلم منتقل نمی گردد. جالب است بدانید که حتی نام فیلم هم در زبان چینی به تیم حمله غیر عادی بین سیارات ترجمه شده بود. همه این ها باعث شد که پرفروش ترین فیلم سینماهای آمریکا در سال 2014 اصلا با استقبال خوبی روبرو نگردد.

این فیلم در پنجمین هفته اکرانش در بزرگ ترین کشور شرق آسیا فقط 1.6 میلیون دلار فروش داشت اما همین مقدار هم کافی بود که مجموع فروشش را به 96.4 میلیون دلار برساند و به جمع 10 فیلم پر فروش کشور چین در سال 2014 تبدیل گردد.

در این هفته فیلم لاک پشت های نینجا که روز 31 اکتبر اکران چینش را شروع نموده بود، صدر جدول باکس آفیس چین بود.این فیلم کمیک بوکی فقط در 10 روز توانسته فروشی معادل 49.2 میلیون دلار کسب کند که آمار نسبتا خوبی محسوب می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 542

به "محافظان کهکشان به جمع 10 فیلم پرفروش چین پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محافظان کهکشان به جمع 10 فیلم پرفروش چین پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید