مشکل پیوستن سردار آزمون به تیم ناپولی از زبان خبرنگار ایتالیایی

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، در میان لژیونرهای فوتبال ایران این روزها نام سردار آزمون بیش از هر بازیکن دیگری مطرح شده است. آزمون که در تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه عملکرد درخشانی داشته است، در دو، سه سال اخیر به باشگاه های عظیم دیگر اروپایی نسبت داده می گردد؛ از جمله لیورپول انگلیس و لاتزیو ایتالیا.

مشکل پیوستن سردار آزمون به تیم ناپولی از زبان خبرنگار ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در هفته های گذشته اما رسانه های ایتالیا بارها از سردار آزمون به عنوان گزینه جدی خرید باشگاه ناپولی نام برده اند. هرچند آزمون از پیشنهاد ناپولی اظهار بی اطلاعی نموده اما حتی مالک باشگاه ناپولی هم مذاکره با این مهاجم ایرانی را تایید نموده است.

این خبر در بیشتر رسانه های ایتالیا منتشر شده و حتی کارشناسان و خبرنگاران مختلف در حال ارزیابی گزینه ایرانی باشگاه ناپولی هستند.

فرانچسکو مُدوگنو خبرنگار اسکای اسپورتس در گفتگویی ضمن ارزیابی شرایط باشگاه ناپولی و اعلام نفرات مدنظر این باشگاه، به سردار آزمون هم اشاره نموده است.

این خبرنگار ایتالیایی گفت: آزمون تیم ناپولی را دوست دارد اما فقط یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که این بازیکن پاسپورت اتحادیه اروپا را ندارد.

اشاره فرانچسکو به سهمیه بازیکنان غیر اروپایی تیم ناپولی است که در حال حاضر پر می باشد و در صورت قطعی شدن جذب سردار آزمون، لیست بازیکنان غیر اروپایی ناپولی هم تغییراتی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 901

به "مشکل پیوستن سردار آزمون به تیم ناپولی از زبان خبرنگار ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل پیوستن سردار آزمون به تیم ناپولی از زبان خبرنگار ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید