آشنایی با هتل 4 ستاره شاهای اینترنشنال شانگهای

به گزارش مینی ست، در میان هتل های عالی شانگهای که می توانید در آن اتاق رزرو کنید، هتل شاهای اینترنشنال شانگهای Shanghai Shahai International Hotel است. این هتل 4 ستاره شانگهای با بهترین امکانات مانند رستورانی با بهترین غذاهای چینی، سوئیت های خانوادگی و اتاق های تمیز به همراه تمام امکانات رفاهی مورد احتیاج مهمانان، خدمات پذیرش عالی و امکانات تفریحی، آماده خدمات رسانی است. موقعیت خوب این هتل شما را به پارک حیوانات شانگهای نزدیک نموده است. می توانید به دیزنی لند شانگهای بروید. همچنان که با جاذبه های درون شهر هم فاصله چندانی ندارید. خصوصیات رفاهی، تفریحی، امکانات اتاق ها، موقعیت و چگونگی دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر را از هتل شاهای اینترنشنال شانگهای در تور چین دنبال کنید.

آشنایی با هتل 4 ستاره شاهای اینترنشنال شانگهای

خدمات رفاهی هتل شاهای اینترنشنال شانگهای

این هتل دوست داشتنی در تقاطع و کنار یکی از خیابان های شهر واقع شده است. همچنین خدمات کامل و ویژه ای را برای مسافران و مهمانان شانگهای فراهم می آورد. در سال 2014 افتتاح شده و ساختمانی با 16 طبقه دارد. خدمات عروسی یا خدمات برگزاری کنفرانس ها و همایش ها در تالاری به متراژ 84 متر مربع در این هتل 4 ستاره به زیبایی دکوراسیون شده است. اتاق های ملاقات و فضای کنفرانس این هتل را به مکان اقامتی مناسبی برای کارهای تجاری تبدیل کرده و حتی می توانید جلسات کاری خود را در اینجا برگزار کنید.

آسانسور، باربر، شاتل رایگان برای رفتن به پارک موضوعی و تفریحی نزدیک هتل و فضایی برای افراد سیگاری از دیگر امکانات این هتل عالی تور شانگهای است. در میز پذیرش، انبار چمدان و صندوق امانات و در لابی روزنامه در اختیارتان قرار داده می گردد. می توانید وسیله نقلیه مانند ماشین و موتور کرایه کنید. برای شاتل و ترانسفر فرودگاهی باید هزینه بپردازید.

صبحانه رایگان هم از دیگر امکانات آن است.

جدول خدمات رفاهی هتل

حیوانات خانگی خود را به این هتل نیاورید. اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل در دسترس است. پارکینگ هم برای مسافرانی که با ماشین شخصی خود رانندگی می نمایند، وجود دارد. بچه ها 2 سال در صورت استفاده از تخت های موجود، اقامتی رایگان خواهند داشت. هزینه تخت اضافی 150 یوآن است.

امکانات تفریحی هتل شاهای اینترنشنال شانگهای

اگر می خواهید به سالن های تئاتر یا نمایش های ویژه ای بروید، به میز پذیرش برای بلیط ورودی آن می توانید درخواست دهید. فعالیت های ورزشی که در این هتل 4 ستاره برایتان فراهم شده، می توان به هایکینگ، کارائوکه، پینگ پونگ و اتاق بازی اشاره نمود. هتل شاهای اینترنشنال شانگهای باشگاه ورزشی دارد. جایگاه راحتی برای برطرف خستگی به همراه دیگر خدمات حمام آبگرم در اختیارتان خواهد بود. در هتل و نمای بیرونی آن، مغازه های متعددی برای خرید سوغاتی وجود دارند که در صرفه جویی زمان در سفر بسیار کارساز هستند.

رستوران هتل

برای صرف صبحانه های انگلیسی می بایست از ساعت 6 صبح تا 09:30 صبح به رستوران هتل شاهای اینترنشنال شانگهای بروید. در مجموع یک رستوران و یک کافه هم در هتل وجود دارد. رستوران هتل، برای صرف صبحانه یا شام و ناهار مناسب است.

رستوران چینی هتل انواع غذاهای چینی را برای مهمانان آماده می نماید. اگر به دنبال خدمات تحویل تنقلات در اتاق هستید، تنها در ساعات مشخصی می توانید از آن بهره مند شوید.

امکانات اتاق های هتل شاهای اینترنشنال شانگهای

تمام 200 اتاق و سوئیت این هتل 4 ستاره، با دیوارهای ضد صدا عایق بندی شده اند. برای شما مهمانان امکاناتی مانند اینترنت وای فای رایگان و کوسن های اضافه روی تخت ارائه می دهد. درون هر حمام خصوصی اتاق و سوئیت می توانید هات تاب با تمام امکانات آرایشی و بهداشتی را ببینید. یخچالی کوچک، خدمات رسانی به مهمانان درون اتاق ها، تلویزیون صفحه تخت LCD با شبکه های جهانی و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر را که در جدول زیر نام برده ایم می توانید در اتاق ها داشته باشید. سوئیت ماه عسل هم از دیگر امکانات ویژه اتاق هاست.

دسترسی به راهرو و تراس بیرون هتل خواهید داشت و می توانید از منظره شهر لذت ببرید. پرده های ضخیم از ورود نور به داخل اتاق ها جلوگیری می نماید. دمپایی و منوی درخواست بالشت خواهید داشت. اتاق های به هم مرتبط از دیگر امکانات مطرح هتل شاهای اینترنشنال شانگهای است.

جدول امکانات اتاق ها

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل شاهای چین در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل شاهای اینترنشنال شانگهای

اتاق دولوکس

  • مساحت: 60 متر مربع
  • دارای نمایی رو به شهر
  • با یک تخت دو نفره کینگ و ظرفیت 3 نفر بزرگسال - امکان افزودن 2 کودک

اتاق دولوکس دوقلو

  • مساحت: 40 متر مربع
  • نمایی رو به شهر
  • با دو تخت یک نفره تویین- ظرفیت 3 نفر بزرگسال - قابلیت افزودن 2 کودک

سوئیت خانوادگی

  • مساحت: 80 متر مربع
  • نما رو به شهر
  • با یک تخت یک نفره کویین و یک تخت تویین - ظرفیت 3 نفر بزرگسال - قابلیت افزودن 2 کودک
  • این اتاق به تراس بیرونی هتل شاهای اینترنشنال شانگهای دسترسی داشته و سیگار کشیدن در آن ممنوع است. اگر مهمانان برای اتاق های به هم مرتبط درخواست دهند، می توانند اتاق خود را تعویض نمایند.

سوئیت اکسکیوتیو

  • مساحت: 60 متر مربع
  • نما رو به شهر
  • با یک تخت دو نفره کینگ - ظرفیت 3 نفر بزرگسال - قابلیت افزودن 2 کودک
  • سیگار کشیدن در این سوئیت ها، ممنوع است. اتاق های به هم مرتبط در این سوئیت قابل درخواست است.

سوئیت دولوکس

  • مساحت: 80 متر مربع
  • نما رو به شهر
  • با یک تخت دو نفره کینگ - ظرفیت 3 نفر بزرگسال - قابلیت افزودن 2 کودک
  • سیگار کشیدن در این سوئیت ها، ممنوع است. اتاق های به هم مرتبط در این سوئیت قابل درخواست است.

فاصله هتل تا جاذبه های شانگهای

  • روستای توریستی ناهوی تائوهیوآ: از جاذبه های توریستی و دیدنی شانگهای است که تا مکان هتل 2 کیلومتر فاصله دارد. به راحتی تاکسی گرفته و در کمتر از 10 دقیقه به اینجا برسید.
  • پارک حیوانات و باغ وحش شانگهای نیز در 4.2 کیلومتری هتل شاهای اینترنشنال شانگهای قرار گرفته است. شاتل رایگان هتل، شما را به این جاذبه توریستی می رساند.
  • فرودگاه بین المللی پودونگ شانگهای: در فاصله 12.8 کیلومتری این هتل 4 ستاره واقع شده است. از فرودگاه تا هتل شاهای اینترنشنال شانگهای حدود 15 دقیقه با تاکسی در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی هانگ کیائو شانگهای: در فاصله 44.3 کیلومتری واقع شده و از فرودگاه تا هتل حدود 50 دقیقه با ترانسفر فرودگاهی در راه خواهید بود.

موقعیت هتل شاهای اینترنشنال شانگهای

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل

630 Chengnan Rd, Pudong Xinqu, Shanghai Shi, China, 201312

منبع: الی گشت
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 171

به "آشنایی با هتل 4 ستاره شاهای اینترنشنال شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 4 ستاره شاهای اینترنشنال شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید