مقابل آذربایجان و قزاقستان ناهماهنگ بودیم، طیبی و احمدی را نداریم

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در ابتدا درباره تساوی تیم ملی فوتسال ایران با آذربایجان، گفت: در بازی قبل برابر آذربایجان از آنجایی که این تیم مانند روسیه به رقیب سنتی ما تبدیل شده و به سطح روسیه نزدیک شده است، شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کردیم. این تیم 6 الی 7 بازیکن دو ملیتی دارد که بعضی از آنها برزیلی هستند و شرایط تاکتیکی متفاوتی نسبت به قبل پیدا نموده است.

مقابل آذربایجان و قزاقستان ناهماهنگ بودیم، طیبی و احمدی را نداریم

وی ادامه داد: از جام جهانی به این طرف حدود 4 یا 5 بار مقابل آذربایجان بازی کردیم و نتایج همواره نزدیک بوده است. چیزی که برای ما مهم است این است که در دیدار قبل مقابل این تیم عقب افتادیم اما در نیمه دوم آن را جبران کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: پس از بازی نخست در مصاحبه ام تاکید کردم که مشکل عدم هماهنگی را داریم که سعی می کنیم پله به پله پیش برویم و از این تورنمنت نهایت بهره را برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان داشته باشیم. درنتیجه این مشکل را در بازی قبل مقابل آذربایجان هم تا حدودی شاهد بودیم. اما بازیکنان ما آنقدر بزرگ هستند که سریعا در شرایط مسابقه به تعامل می رسند.

وی با اشاره به بازی امروز مقابل روسیه که میزبان این تورنمنت است، گفت: روسیه و ما شرایط یکسانی از نظر امتیاز داریم و بی تردید این تیم با تمام قوا برای بازی امروز مقابل ما در زمین حاضر می گردد. به هرحال انگیزه کسب قهرمانی در کشور خودشان را دارند. یکی از مشکلاتی که در دو بازی قبل داشتیم و ممکن است در بازی امروز هم تاثیر بگذارد، بحث داوری است.

ناظم الشریعه ادامه داد: حسین طیبی و حمید احمدی به دلیل دریافت دو کارت از حضور در بازی امروز محروم هستند و کوشش ما برای بازی امروز این است که فارغ از نتیجه، با همه توان به مصاف تیم میزبان برویم و از این مسابقه برای کسب تجربه بیشتر و برطرف نواقص احتمالی بهره ببریم. درنهایت امیدوارم که نتیجه ای در شان فوتسال کشورمان رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 412

به "مقابل آذربایجان و قزاقستان ناهماهنگ بودیم، طیبی و احمدی را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل آذربایجان و قزاقستان ناهماهنگ بودیم، طیبی و احمدی را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید