یک سوم کانادایی ها می خواهند ردشان در اینترنت را پاک نمایند

به گزارش مینی ست، هرچند برای بسیاری از کانادایی ها اجتناب از آنلاین بودن سخت است، اما به نظر می رسد که بسیاری از آن ها آماده اند تا کاملا وجودشان را از اینترنت حذف نمایند.

یک سوم کانادایی ها می خواهند ردشان در اینترنت را پاک نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، نظرسنجی جدیدی که به وسیله VPN و شرکت امنیت سایبری NordVPN صورت گرفته است، نشان می دهد که حدود یک سوم از کانادایی ها تمایل دارند که هر ردی از خودشان در اینترنت به جا مانده را پاک نمایند.

دنیای اینترنت که روز به روز در حال توسعه است، بعضی از مردم را از جنبه های مختلف، نگران عواقب بالقوه زندگی آنلاین نموده است.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی از NordVPN، تقریباً 36٪ از 1000 نفری که مورد آنالیز نهاده شدند، گفته اند که می خواهند به طور کامل از دنیای آنلاین محو شوند. بعلاوه از آنها درباره علت این موضوع هم سوال شد.

یکی از بزرگترین نگرانی ها، که 48 درصد این افراد از آن یاد کردند، دغدغه سوء استفاده از اطلاعات آنها به وسیله شرکت های بزرگ بود.

به همین دلیل، 47 درصد هم گفتند که یکی از بزرگترین نگرانی هایشان هک شدن است.

دلایل دیگر ذکر شده این بود که مردم هیچ فایده ای برای اینکه اسمشان در فضای آنلاین دیده بشود نمی بینند. 33 درصد از افراد شرکت نماینده در این نظرسنجی هم گفتند که به طور کلی به اینترنت اعتماد ندارند.

وقتی از آنها پرسیده شد که چه چیزی را می خواهند برای همواره از فضای اینترنت حذف بشود، 60٪ گفتند که اطلاعات اقتصادی.

در همین حال، حدود 38 درصد مایلند آن دسته از عکس هایشان که دوستشان ندارند حذف شوند، در حالی که 33 درصد خواستار حذف لحظه های خجالت آورشان هستند.

در نهایت 28 درصد افراد دلشان می خواست از پروفایل های دوستیابی یا رسانه های اجتماعی قدیمی خلاص بشوند و 20 درصد هم از سابقه کارشان.

دغدغه های مربوط به حفظ حریم خصوصی در حال حاضر موضوع داغی است، چون اخیرا رستوران زنجیره ای تیم هورتونز در کانادا به علت نقض حریم خصوصی کاربران در برنامه تلفن همراه خود مورد انتقاد نهاده شد که آنها سعی کردند با پیشنهاد قهوه و دونات رایگان جبرانش نمایند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2073

به "یک سوم کانادایی ها می خواهند ردشان در اینترنت را پاک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سوم کانادایی ها می خواهند ردشان در اینترنت را پاک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید