آخرین اخبار از محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی کرونا

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به شرایط دوباره شیوع کرونا در کشور و محدودیت های ترافیکی اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آنچه که پلیس هدایت و رانندگی اجرا می نماید، مصوبات ستادملی مقابله با کرونا است. به همین دلیل هم منع تردد شبانه همچنان از ساعت 22 در معابر تمام شهرهای کشور اعم از شهرهای دارای شرایط قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا می گردد و تا ساعت سه بامداد ادامه دارد.

آخرین اخبار از محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی کرونا

وی ادامه داد: همانطور که بارها گفته شده است، خودروهای غیرمجازی که اقدام به تردد در این ساعات نمایند از سوی دوربین ها و بعلاوه ماموران پلیس هدایت و رانندگی جریمه می شوند. بعلاوه آن دسته از افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود نمایند، علاوه بر جریمه و اعمال قانون مرتکب جرم هم شده و از این رو به دادسرا معرفی می شوند (ایسنا).

محدویت های کرونایی در جاده ها

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا هم گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است و در شهرها هم محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد کماکان ادامه دارد.

وی اعلام کرد: میانه مقدار تردد در جاده های کشور در هفته گذشته با توجه به افزایش شهرهای گروه قرمز و نارنجی و توسعه محدودیت های ترافیکی، فرایند کاهشی داشته است که بیانگر عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در پرهیز از سفر است. بعلاوه ضروری است از همکاری مردم در اجرای این طرح تشکر و قدردانی داشته باشیم.

وی گفت: ناوگان حمل بار و مسافر از این محدودیت ها مستثنی هستند. بعلاوه استان تهران و البرز بصورت یکپارچه دیده شده و تردد خودروهای متعلق به این دو استان تا آخرین حوزه استانی مجاز است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: کنترل ترددها در جاده ها و شهرها به وسیله دوربین های مکاهمه ثبت تخلف و تیم های استقراری و گشتی پلیس انجام می گیرد. هموطنان در صورت احتیاج به سفر ضروری با خودرو شخصی در این شرایط می توانند نسبت به اخذ مجوز از فرمانداری شهرها اقدام نمایند (ایسنا).

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1701

به "آخرین اخبار از محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید