آخرین وضعیت کاروان ایران در المپیک جوانان از زبان سرپرست کاروان

به گزارش مینی ست، اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان آخرین وضعیت کاروان کشورمان در این بازی ها را تشریح کرد.

آخرین وضعیت کاروان ایران در المپیک جوانان از زبان سرپرست کاروان

اصغر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص ورود کاروان ایران به محل برگزاری المپیک جوانان، گفت: دیشب آخرین گروه ورزشکاران به همراه دکتر صالحی امیری وارد بوینس آیرس شدند. دکتر صالحی امیری در هتل مستقر شد و ورزشکاران نیز وارد دهکده شدند. در حال حاضر کاروان کامل و هر 49 نفر ورزشکار و کادر فنی در دهکده اسکان یافتند.

وی تاکید نمود: در این دو سه روز دقیق برنامه تمرینات ورزشکاران پیگیری گردیده است و کسی تمرینی را از دست نداده و بچه ها کار را با جدیت دنبال می نمایند.

اصغر رحیمی گفت: تا چند ساعت دیگر مراسم افتتاحیه برگزار می گردد. این مراسم برای نخستین بار در تاریخ المپیک در خیابانی که پهن ترین خیابان جهان و میدان اصلی شهر بوینس آیرس است برگزار می گردد . برای نخستین بار مراسم افتتاحیه بلیط فروشی ندارد. آرژانتین می خواهد فرهنگ خاصی از افتتاحیه را به نمایش بگذارد. طبق معمول این مراسم مخفی است.

وی اظهار داشت: از فردا صبح مسابقات شروع می گردد و ما به جز چند رشته ای که شب گذشته وارد شدند در تمام رشته ها نماینده داریم.

سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان خاظرنشان کرد: تمام سرپرستان در یک کانال عضو هستند و همه با هم در ارتباط هستند. مشکل خاصی وجود ندارد و همه ورزشکاران در صحت هستند. امیدوارم کاروان ایران با همین آرامش در ادامه بهترین نتیجه را بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 62

به "آخرین وضعیت کاروان ایران در المپیک جوانان از زبان سرپرست کاروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت کاروان ایران در المپیک جوانان از زبان سرپرست کاروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید