آنر مجیک 2 پیش از موعد معرفی گردید: پردازنده کرین 980 با طراحی بدون حاشیه برای بازارهای جهانی

به گزارش مینی ست، برند آنر که زیرمجموعه شرکت هواوی است؛ در کنفرانس خبری نمایشگاه IFA 2018 به طور خلاصه و تیزروار اسمارت فون پرچم دار بعدی خود به نام آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) را معرفی کرد.

آنر مجیک 2 پیش از موعد معرفی گردید: پردازنده کرین 980 با طراحی بدون حاشیه برای بازارهای جهانی

آنر مجیک 2 یک گوشی رده بالا با طراحی و ویژگی هایی منحصربه فرد است که نمی توان به سادگی از کنارش عبور کرد. به ویژه اینکه آنر می گوید این اسمارت فون در بازارهایی غیر از چین نیز عرضه رسمی می گردد.

روی این اسمارت فون از سریع ترین و قدرتمندترین پردازنده جهان، هواوی کرین 980 استفاده شده است. هواوی این پردازنده موبایل را هم در نمایشگاه ایفا سال جاری معرفی کرد و نشان داد در چندین ویژگی بهتر از اسنپدراگون 845 کوالکام است.

به این ترتیب، آنر مجیک 2 اولین اسمارت فون جهان است که از کرین 980 استفاده می نماید؛ پردازنده ای با 8 هسته پردازشی، یک پردازشگر تصویر و دو هسته شبکه عصبی که در سرعت 20 درصد و در مصرف انرژی 40 درصد بهتر از اسنپدراگون 845 است.

طراحی مجیک 2 بسیار شبیه به اسمارت فون اوپو Find X است که چند ماه پیش معرفی گردید. آن طور که در تصاویر معین است؛ مجیک 2 هم در لبه پایینی حاشیه هایی دارد ولی در لبه بالایی بدون حاشیه است.

مالی و خلاقانه

می توان تصور کرد که دوربین سلفی و بعضی سنسورهای این گوشی همانند اوپو فایند ایکس داخل بدنه گوشی قرار گرفته و می توانند بالا و پایین بروند. اما هنوز معین نیست که آنر این مکانیزم را به طور کامل مشابه اوپو طراحی نموده یا ایده دیگری دارد.

استفاده از شارژر 40 واتی و فناوری Magic Charge باعث می گردد این گوشی بسیار سریع تر شارژ گردد. آنر برای افزایش اطمینان و امنیت این شارژر از 15 لایه محافظتی استفاده نموده است.

گوشی مجی 2 می تواند به طور اتوماتیک وضعیت باتری، کابل و شارژر را آنالیز و در صورت ایمنی، اقدام به شارژ با قدرت 40 وات کند.

آنر اطلاعات بیشتری درباره پرچم دار بعدی خود در کنفرانس خبری ایفای 2018 ارایه نداد و به وضوح معین بود هنوز این گوشی چندین ماه تا کامل شدن و ورود به بازار زمان احتیاج دارد.

به طبع، درباره قیمت و بازار آن هم اطلاعاتی در دسترس نیست ولی شنیده ها از مدیران آنر می گویند مجیک 2 در بازارهایی غیر از چین عرضه خواهد شد. گوشی آنر پلی این شرکت هم با قیمت 329 یورو وارد بازارهای جهانی می گردد.

برند آنر با عرضه گوشی هایی مالی و خلاقانه دارد به تدریج خود را به بازار تحمیل می نماید و در جست وجوی خریدارانی فراتر از مرزهای چین است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 462

به "آنر مجیک 2 پیش از موعد معرفی گردید: پردازنده کرین 980 با طراحی بدون حاشیه برای بازارهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر مجیک 2 پیش از موعد معرفی گردید: پردازنده کرین 980 با طراحی بدون حاشیه برای بازارهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید