از رونالدو تا ایبراهیموویچ

به گزارش مینی ست، کریس رونالدو بعد از ناکامی برابر کیه وو در هفته نخست سری A یک عکس جالب از خود منتشر کرد.

از رونالدو تا ایبراهیموویچ

به گزارش خبرنگاران، یکشنبه شما به خیر!

یوونتوس در هفته اول سری A میهمان کیه وو در شهر ورونا بود. استادیومی که برای کیه وو هرگز پر نمی شد، مملو از تماشاگر بود، آن هم به دلیلی واضح؛ حضور کریستیانو رونالدو در زمین. فوق ستاره سابق رئال هر چقدر کوشش کرد نتوانست گلزنی کند. افتتاحیه رونالدو در فوتبال ایتالیا چندان خوب پیش نرفت اما در هر صورت یووه توانست به زحمت و با گل دقیقه 93 برناردسکی برنده از زمین خارج گردد. رونالدو اما امیدوار است تا در بازی بعدی که سوم شهریور برابر لاتزیو در آلیانس استادیوم برگزار خواهد شد، بتواند اولین گل خود برای بانوی پیر را به ثمر برساند. او دیروز عکسی از خود در سالن بدنسازی منتشر نموده و نوشته: یکشنبه شما به خیر. فوق ستاره با لبخندی بر لب چشم انتظار روزهای آتی است و در جستجوی اثبات این ادعا که در پیراهن یوونتوس هم می تواند تاریخ سازی کند.

قطع همکاری نروژی ها با ایبرا

شرکت نروژی فراوری پوشاک با زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی باشگاه گلسکی لس آنجلس قطع همکاری کرد. ستاره سابق تیم ملی فوتبال سوئد و باشگاه منچستر یونایتد مدل یک برند پوشاک شرکت نروژی بود که در 2 سال اخیر 22 میلیون یورو را از دست داده است. این برند در 11 کشور اروپایی ارائه می گردد اما با وجود اعلام افزایش عملنمودهای مالی این موضوع به اندازه کافی برای حفظ این شعبه ها راضی کننده نبوده است.

مشکل در فروش آنلاین بلیت بازی های آسیایی

به دلیل مشکلات ایجاد شده در بلیت فروشی بازی های آسیایی جاکارتا در روزهای گذشته مسئولان برگزاری سایت جدیدی برای خرید بلیت معرفی کردند. مسئولان برگزاری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به دلیل شکل ایجاد شده در سیستم بلیت فروشی بازی های آسیایی جاکارتا سایتی با آدرس blibli.com برای فروش بلیت معرفی کردند. سیستم بلیت فروشی آنلاین بازی های آسیایی سه روز دچار مشکل شده بود. البته همچنان در دفاتر فروش بلیت مسئولان بلیت در اختیار هواداران قرار می دهند. پنج شنبه هزاران نفر برای خرید بلیت بازی های آسیایی در صف ایستادند.

اولین مدال میزبان توسط یک 19 ساله

ادگار مارولو ووشو باز اندونزیایی نخستین مدال را برای تیم میزبان به ارمغان آورد. پس از برگزای مسابقات ووشوی مردان، ورزشکار جوان اندونزیایی با عملکردی فوق العاده توانست مدال نقره را برای کاروان میزبان به ارمغان بیاورد. ادگار مارولو پس از نمایش استثنایی که حیرت تماشاگران را به دنبال داشت، به مدال نقره رسید. او پیش تر در بازی های آسیایی جنوب آسیا مدال برنز را گرفته و در مسابقات جهانی کازان هم دوم شده بود. مارولو پس از رقم زدن این افتخار گفت: این مدال را به پدر و مادرم، خانواده ام، مربیانم و همچنین کشور اندونزی تقدیم می کنم. 4 ماه تمرین شدید داشتم و این باعث شد تا آماده شوم.

گریندل: باید پشت اوزیل می ایستادم

رینهارد گریندل رئیس فدراسیون فوتبال آلمان معتقد است که او می توانست رویکرد بهتری در مورد ماجرای اخیر مسوت اوزیل پیش بگیرد. اوزیل به خاطر عکسی که با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه منتشر کرد، به شدت مورد انتقاد نهاده شد. ستاره 29 ساله نتوانست در حد و اندازه انتظارات ظاهر گردد و در جام جهانی بسیار ضعیف بود. پس از جام، او از دیدارهای ملی اعلام بازنشستگی کرد تا جنجال ها در مورد او به اوج برسد. حال در این شرایط، گریندل معتقد است که او می توانست رویکرد بهتری پیش بگیرد. او گفت: در مورد حملات نژادپرستانه به اوزیل می توانستم در صندلی بهتری قرار بگیرم و کنار اوزیل بایستم. من می توانستم واضح تر موضع گیری کنم. اینطور حملات غیرقابل قبول هستند. از اینکه اوزیل احساس کرد از سوی فدراسیون حمایت نمی گردد، ناراحت هستم. گفتن این موضوع خیلی مهم است، من راجع به عملکرد فوتبالی او نظری ندادم. برای من واضح بود که ما با هم می بریم و با هم می بازیم. اینکه یک بازیکن تعیین را مقصر بدانیم، اشتباه است.

میهمان ویژه اتحاد، متئو، آمد و هدیه گرفت

در اواسط فصل فصل قبل به یکباره شاهد غیبت عجیب داوید سیلوا، ستاره باتجربه منچسترسیتی در تمرینات و بالطبع بازی های سیتیزن ها در حساس ترین مقطع فصل بودیم و شایعات زیادی حتی در مورد احتمال مبتلا شدن سیلوا به بیماری سرطان نیز در این رابطه منتشر شد. اما بعدها تعیین شد که فرزند داوید سیلوا زودتر از موعد مقرر متولد شده و همین موصوع باعث بروز مشکلاتی برای او و خانواده اش در اسپانیا شده و ستاره سیتی نیز برای کمک به خانواده اش راهی خانه شده بود. طبق گفته داوید سیلوا، این مشکلات طی مرور زمان حل شده و دیروز ستاره اسپانیایی پیش از شروع بازی برابر هادرسفیلد فرزند خود را به استادیوم نیز آورده بود. متئو، پسر داوید سیلوا ستاره اسپانیایی منچسترسیتی که پس از تولد در ماه دسامبر، 5 ماه را در بیمارستان گذرانده بود، همراه پدرش به استادیوم اتحاد آمد. پاقدم متئو برای سیتی حسابی آمد داشت و این تیم با نتیجه خیره کننده 6-1 هادرسفیلد را خرد کرد. در اوایل نیمه دوم، داوید سیلوا از روی یک ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شده و بوسه ای به نام فرزندش که روی دست هایش حک شده بود زد تا اینگونه حضور او در استادیوم را جشن بگیرد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 14

به "از رونالدو تا ایبراهیموویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از رونالدو تا ایبراهیموویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید