استند گلدان مناسب برای زیبایی دکوراسیون تمام مکان هازیبایی دکوراسیون با استند گلدان

به گزارش مینی ست، استند گلدان برای زیبایی و دکور بسیاری از مکان های امروزی و همینطور قدیمی مورد توجه قرار گرفته است. این استند گلدان ها علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به محیط می دهند سبب سامان دریافت گل ها نیز می شوند.

استند گلدان مناسب برای زیبایی دکوراسیون تمام مکان هازیبایی دکوراسیون با استند گلدان

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

زیبایی دکوراسیون با استند گلدان

گل و گیاه در فضاهای باز و بسته باعث زیبایی و تامین اکسیژن محیط می شوند. به همین دلیل علاقمندان بسیاری را با روحیات مختلف به سمت خود جلب می نمایند.

احتیاج است تا با استفاده از ابزارها و لوازم مختلف گل های بهتر و سالم تری را پرورش داد. گاهی بعضی افراد که گل های متنوعی دارند برای چیدمانشان دچار مشکلاتی مانند کمبود فضا، کمبود نور و مسائل مختلف دیگر می شوند.

بعضی گل ها احتیاج به شرایط نگهداری یکسانی دارند به همین منظور باید در کنار هم باشند. گاهی فضای کافی برای دریافت نور یکسان نیست و باید گلدان ها را به صورت طبقه ای از طریق استند گلدان نگهداری کرد.

این مسائل همگی می تواند دلیل خوبی برای احتیاج به یک استند گلدان حسابی و زیبا را ایجاد کند. موارد کاربرد این لوازم مفید برای خیلی از افراد شناخته شده است اما بعضی به تازگی احتیاج به داشتن ابزاری برای تامین نظم گلدان ها و زیبایی فضا را خواهند داشت. در ادامه این مطلب موارد کاربرد و انواع زیادی از این استندگلدان ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

جنس های مختلف برای استند گلدان

طبق کاربردهایی که استند گلدان می تواند برای افراد داشته باشد، جنس آنها نیز متفاوت است. گاهی از استند گلدان در فضای داخلی استفاده می گردد گاهی نیز در فضای خارجی به کار برده می گردد.

در این صورت می توان در فضاهای داخلی از استند گلدان با جنس های مختلف استفاده کرد. زیرا احتمال خرابی تمام جنس به کار گرفته شده برای کاربری در فضای بسته کمتر است.

انواع جنس های استند گلدان:

  • چوبی
  • سنگی
  • پلی استر
  • پلاستیکی
  • فلزی

اغلب در فضاهای باز مانند روف گاردن، بالکن، باغچه، باغ ها و یا پارک از استند گلدان با جنس چوبی کمتر استفاده می نمایند. اما می توان در صورت ساخته شدن با جنس چوب مرغوب از آنها در فضای بیرونی نیز استفاده کرد.

منظم کردن گلدان ها و دکور از طریق استند گلدان

علاقه مند بودن به انواع گل مساله طبیعی به شمار می رود. به همین دلیل گردآوری کلکسیونی از گل های زیبا کنار هم می تواند زمینه رسیدن به این علاقمندی را مهیا سازد. حتی بعضی افراد با داشتن فضای کوچک و ناکافی سعی بر کنار هم آوردن گل های زیبا دارند که می توانند به یاری استند گلدان آنها را ساماندهی نمایند.

گاهی برای داشتن دکوراسیونی زیبا و شکیل می توان از استند گلدان استفاده کرد. برای اینکار علاوه بر گل ها می توان دکوری های زیبایی نیز در کنار آنها چید. البته بسته به سلیقه افراد قسمت های مختلف را می توان با وسایل مختلف پر کرد. بعضی افراد کتاب قرار می دهند و بعضی دیگر از مجسمه های شکیل و یا قاب عکس های زیبا و کوچک در کنار گل ها زیبایی متفاوتی را ایجاد می نمایند.

اما بهتر است از استند گلدان بیشتر برای قرار دادن گل و گیاه استفاده گردد و خیلی ابزارهای مختلف و شلوغ نماینده روی آن قرار داده نگردد.

تامین نور گل ها با یاری استند گلدان طبقاتی

بعضی از گل های آپارتمانی احتیاج به نور مناسب برای حیات و بقای خود دارند. اغلب آپارتمان ها نور مناسبی دارند اما گاهی نور کمی از پنجره به داخل تابیده می گردد. استند گلدان وسیله ای کاربردی برای تمام منازل، شرکت ها و فروشگاه ها و سایر اماکن است که می توان به راحتی آنها را تهیه کرد.

فضای کوچک، پنجره کوچک و ورود نور کم در محیط های بسته نباید دلیل برای حذف گل در فضا باشد. می توان از استند گلدان نردبانی برای چیدمان طبقاتی گلدان ها روی هم استفاده کرد. در این صورت علاوه بر اینکه گلدان ها سامان می گیرند و نورشان در کنار پنجره تامین می گردد، زیبایی چشمگیری به همراه تامین اکسیژن برای فضا ایجاد خواهد شد.

بعضی از استند گلدان ها کاملا مخصوص برای تامین نور گل هایی که احتیاج بیشتری به نور دارند طراحی می شوند. این ابزارها فاصله بیشتری از سطح زمین دارند و اغلب به صورت تکی و مخصوص یک گلدان هستند. گاهی بعضی از این ابزارهای کاربردی را می توان به ترتیب برای گل هایی که نور کمتر می خواهند در قسمت پایین و گل هایی که نور بیشتری می خواهند در قسمت بالاتر استفاده کرد.

قسمت های مناسب برای قرار دادن استند گلدان

بسیاری از طراحان دکوراسیون های امروزی از استند گلدان برای شکیل تر شدن فضاهای مختلف بهره می گیرند. علاوه بر فضاهای داخلی، میتوان از آنها برای فضاهای خارجی نیز استفاده کرد که دغدغه چندانی برای بهترین مکان در این صورت وجود ندارد و تنها اصل مهم در فضای خارجی برای گلدان ها تامین نور مناسب برای گل است.

اما اغلب خانم ها که از گل در فضای منزل استفاده می نمایند و یا افرادی که در سایر فضاهای بسته مانند شرکت ها و فروشگاه ها بهره می برند، ممکن است دغدغه ای برای انتخاب مناسب ترین مکان برای قرار دادن استند گلدان داشته باشند.

اگر فضای کافی کنار پنجره وجود داشته باشد، بهتر است استند گلدان و گل های احتیاجمند به نور را در آنجا قرار داد. اما اگر فضایی مناسب نباشد می توان در هر قسمت از فضای داخلی به یاری آنها دکوراسیونی زیبا ایجاد کرد. البته بهتر است استند گلدانی تهیه گردد که با ابزار به کار برده شده در دکوراسیون منزل هم خوانی مطلوبی داشته باشد.

نکات مهم پایانی که باید برای تهیه استند گلدان مناسب در نظر گرفت

  • جنس مناسب با فضا تهیه گردد
  • از زیبایی و شکل ظاهری مطلوبی برخوردار باشد
  • قابلیت شست و شو برای استند گلدان وجود داشته باشد
  • تحمل وزن گلدان های قرار گرفته روی آن در نظر گرفته گردد
  • بهتر است هماهنگ با رنگ بندی و دکوراسیون منزل انتخاب شوند
  • طبقات استند گلدان طبق احتیاج و فضای موجود در نظر گرفته گردد
  • در صورت احتیاج به جابجایی قابلیت تاشو بودن و جابجایی داشته باشند
  • برای دسترسی به گل ها، آبیاری و نوررسانی به گل ها اختلال ایجاد نکند
  • تراز مطلوبی داشته باشد و با قرار دریافت گل ها روی آن مدام تکان نخورد
منبع: کوئیک سازه
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 905

به "استند گلدان مناسب برای زیبایی دکوراسیون تمام مکان هازیبایی دکوراسیون با استند گلدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استند گلدان مناسب برای زیبایی دکوراسیون تمام مکان هازیبایی دکوراسیون با استند گلدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید