اندروید 11 برای گلکسی A12 و گلکسی A02s منتشر شد

به گزارش مینی ست، در ادامه فرایند انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی های سامسونگ، امروز شرکت کره ای این به روزرسانی را برای گوشی های گلکسی A12 و گلکسی A02s منتشر کرد.

اندروید 11 برای گلکسی A12 و گلکسی A02s منتشر شد

گلکسی A12 و گلکسی A02s گوشی هایی هستند که سامسونگ سال گذشته از آن ها به عنوان گوشی های اقتصادی خود رونمایی کرد. محصولاتی که با اندروید 10 راهی بازار شدند و قطعا انتظار داشتیم اندروید 11 را هم دریافت کنند. حتی با توجه به سیاست سامسونگ، انتظار داریم آپدیت اندروید 12 هم برای آن ها منتشر شود اما فعلا زود است در این رابطه صحبت کنیم.

گلکسی A12 و گلکسی A02s اما امروز و در ادامه فرایند انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی های سامسونگ، این آپدیت را دریافت کردند که فعلا البته برای کاربران روسی منتشر شده ولی انتظار می رود کاربران سایر نقاط جهان هم آن را به زودی دریافت کنند. این آپدیت برای گلکسی A12 با شماره A125FXXU1BUE3، بسته امنیتی ماه مه را هم با خود به همراه دارد. برای گلکسی A02s هم شماره این به روزرسانی A025FXXU2BUDC است منتها به طرز عجیبی بسته امنیتی ماه آوریل را با خود به همراه دارد و نه ماه مه.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که این دو گوشی به جای دریافت رابط کاربری One UI 3.0، مستقیما نسخه 3.1 آن را به همراه اندروید 11 دریافت کردند. همان طور که می دانید، اندروید 11 سوار بر رابط کاربری جدید سامسونگ قابلیت های بسیار متنوع و هیجان انگیزی را راهی گوشی های سامسونگ کرده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به اجازه دسترسی یک باره، بهبود کنترل قفل هوشمند، بهبود اپلیکیشن Digital Wellbeing، حباب مخصوص مکالمه و بسیاری چیزهای دیگر اشاره کرد.

البته یک سری قابلیت نرم افزاری وجود دارد که مخصوص گوشی های پرچم دار است و طبیعتا انتظار نداریم در این گوشی های ارزان قیمت شاهد حضور آن ها باشیم. اما قطعا تجربه کاربری اتان بعد دریافت و نصب این به روزرسانی متحول خواهد شد. چون قابلیت های متنوعی در اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 وجود دارد.

اگر این به روزرسانی هنوز برای گوشی شما منتشر نشده باید اندکی صبر کنید چون فعلا فقط کاربران روس به آن دسترسی دارند. با این حال اگر تمایل دارید به صورت دستی به بررسی شرایط آپدیت بپردازید کافی است وارد تنظیمات شده و در بخش Software update (به روزرسانی نرم افزار)، چک کنید ببینید آیا آپدیتی برایتان منتشر شده یا خیر.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1606

به "اندروید 11 برای گلکسی A12 و گلکسی A02s منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید 11 برای گلکسی A12 و گلکسی A02s منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید