اولین پیروزی زنان بر مردان در دارت قهرمانی دنیا ، تاریخ سازی ورزشکار 25 ساله انگلیسی

به گزارش مینی ست، فالن شراک نخستین زن در تاریخ است که در رقابت های دارت قهرمانی دنیا پیروز شد یک ورزشکار مرد را شکست دهد و راهی دور بعد گردد.

اولین پیروزی زنان بر مردان در دارت قهرمانی دنیا ، تاریخ سازی ورزشکار 25 ساله انگلیسی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، شراک 25 ساله پنجمین ورزشکار زن است که در دارت قهرمانی دنیا حضور پیدا می نماید. او در دور اول این رقابت ها برابر تد ایوتس نهاده شد و در حالی که دو بر یک عقب بود، خاتمه بازی را سه بر دو از رقیب خود برد. تمام تماشاگران حاضر در سالن الکساندرا پالاس شراک را تشویق می کردند و از پیروزی او هیجان زده شده بودند.

ورزشکار جوان بریتانیایی سال 2015 در رقابت های قهرمانی دنیا زنان به مقام دوم رسیده بود. او پس از سرانجام بازی با مرد شماره 77 دارت دنیا با چشم هایی اشکبار گفت: ثابت کردم که ما زنان هم می توانیم با مردان بازی کنیم و آنها را ببریم. نمی توانم باور کنم چه اتفاق افتاده است. زبانم بند آمده و این قطعا یکی از بهترین لحظه های زندگی من است. نمی دانم چه بگویم. از همه ممنونم و واقعا خوشحالم که توانستم کاری برای دارت زنان بکنم.

ایوتس 22 ساله اهل بریتانیاست. در این رقابت ها تنها دو ورزشکار زن با 94 ورزشکار زن بازی می نمایند. میکورو سوزوکی از ژاپن در دور اول با جیمز ریچاردسن انگلیسی روبه رو شد و در رقابتی نزدیک سه بر دو به او باخت. پیش از این تنها سه ورزشکار زن دیگر در رقابت های دارت قهرمانی دنیا حضور یافته بودند؛ گایل کینگ در 2000 اولین زن بود و آناستازیا دوبرومیسلوا از روسیه در 2009 و 2019 و لیزا اشتن انگلیسی در 2019 این فهرست را کامل می نمایند.

شراک در دور دوم با منسور سولیوویچ از اتریش بازی می نماید. سوزوکی که در دور اول باخت و حذف شد، قهرمان سال 2019 دنیا در بخش زنان است. مراحل نیمه نهایی و نهایی رقابت های دارت قهرمانی دنیا روزهای 30 دسامبر و اول ژانویه 2020 در لندن برگزار می گردد و فرد قهرمان 500 هزار پوند جایزه می گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 603

به "اولین پیروزی زنان بر مردان در دارت قهرمانی دنیا ، تاریخ سازی ورزشکار 25 ساله انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پیروزی زنان بر مردان در دارت قهرمانی دنیا ، تاریخ سازی ورزشکار 25 ساله انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید