ایده هایی برای دکوراسیون خوابگاه دخترانه و پسرانه

به گزارش مینی ست، درست مانند هر فضای کوچک، دکوراسیون خوابگاه مناسب نیز می تواند سرگرم کننده و چالش برانگیز باشد. به خصوص هنگامی که مجبور هستید تا در یک منطقه کوچک بخوابید، مطالعه و استراحت کنید و سرگرم شوید. و اگر در این میان هم اتاقی هم داشته باشید، این چالش ها می توانند دو چندان شوند. پیش از این، ایده های دکوراسیون خوابگاه، به قفسه ای از کتاب ها، پوسترها و شاید بعضی از یادگاری های مدرسه محدود شده بود. اما امروزه بسیاری از دانشجویان علاقه و حساسیت خود را به سمت طراحی داخلی با ارتقا زندگی در فضای خوابگاه متمرکز نموده اند.

ایده هایی برای دکوراسیون خوابگاه دخترانه و پسرانه

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

از این رو، یافتن اتاق های خوابگاه که دارای فن آوری، طراحی هوشمندانه و همچنین هزینه معقول و مناسب باشند، معمول است. به عنوان یک دانشجو، اگر می خواهید اتاقتان به بهترین شکل ممکن باشد، باید کمی تدبیر خلاقانه به آن اضافه کنید. خوشبختانه، برای ایجاد یک اتاق کاربردی و شیک، مجبور به صرف هزینه بسیار زیادی نیستید. ایده های ساده ای برای دکوراسیون خوابگاه وجود دارند که می توانید در فضای خوابگاه خود جای دهید و آن را از دیگران متمایز کنید.

دکوراسیون خوابگاه؛ تخت خواب دو طبقه

اگر اتاق خوابگاه شما می تواند یک تخت بلند را در خود جای دهد، به دنبال آن بروید. (تخت هایی که با فاصله از روی زمین قرار دارند). اگر اتاق خوابگاه شما سقف های بلندی داشته باشد، این انتخاب دکوراسیون خوابگاه، یک حرکت هوشمندانه است. با بالا بردن تخت خواب خود می توانید فضای قابل توجهی در زیر تخت ایجاد کنید.

در این حالت می توانید در فضای زیر تخت خود یک محیط راحت ایجاد نموده و آن را به یک منطقه آرام برای استراحت، فضای کاری یا فضای ذخیره سازی تبدیل کنید. همچنین، باید کمی فضای ذخیره سازی یا سطح را نیز نزدیک به تخت خود متصل کنید تا برای دسترسی به وسایل ضروری و مورد احتیاجتان بی دلیل پایین نروید. این ترفند در واقع، درباره استفاده بهینه از فضای عمودی اتاق خوابگاه شماست که در غیر این صورت هدر می رود.

خرید اینترنتی 41 مدل بهترین میکرودرم خانگی در بازار

دکوراسیون خوابگاه؛ افزودن فضا به زیر تخت

از آنجا که اندازه بیشتر اتاق های خوابگاه کوچک است، استفاده از ترفندی که شرح داده شد، برای دکوراسیون بعضی فضاها غیرممکن است. در این صورت، ممکن است بخواهید از بالابرهای تخت بهره ببرید و کمی آن را بالاتر ببرید. با این کار چند اینچ فضای ذخیره سازی اضافی ایجاد می گردد که می تواند در منظم و مرتب بودن دکوراسیون خوابگاه مهم باشد. این ایده همچنین برای کسانی که به دنبال ایده های اتاق خوابگاه برای دختران هستند بسیار مناسب است؛ زیرا فضای ذخیره سازی بیشتری برای نگهداری لباس و وسایل حجیم در زیر آن وجود دارد.

به راحتی می توانید مقداری پارچه ارزان قیمت یا پارچه رو تختی پیدا کنید تا با فشار دادن آن ها زیر تخت خود، وسایل را از دید دور نگه دارید. یک ترفند جالب، استفاده از کشوهای کمد قدیمی با اضافه کردن چرخ در زیر آن هاست. کمدها را به زیبایی در زیر تخت قرار دهید. این امر به نوبه خود به دکوراسیون خوابگاه شما یاری می نماید تا جادارتر و مرتب تر به نظر برسد.

خرید 41 مدل بهترین قفل کابینت کودک + قیمت

ایجاد دیوار تأکیدی در دکوراسیون خوابگاه

در حالی که بسیاری از دانشگاه ها تغییر دیوارها را ممنوع می نمایند، ممکن است بتوانید یکی از دیوارهای دکوراسیون خوابگاه را به عنوان دیوار تأکیدی تغییر دهید. با نقاشی یک دیوار اصلی به رنگی پرانرژی، زندگی جدیدی را به فضایی که باید با آن کار کنید، وارد خواهید کرد.

به دنبال یک تم کلاسیک بروید و بگذارید به دکوراسیون اتاق کوچک تر، عمق اضافه گردد. بهترین از همه، این واقعیت است که این کار، یک روش کاملا مقرون به صرفه برای به روزرسانی اتاق خوابگاه می باشد و در انتها سال هم، نقاشی و پوشاندن دیوار تأکیدی ممکن است کمتر از یک ساعت طول بکشد.

دکوراسیون خوابگاه؛ استفاده از فضای پشت و بالای در

همانطور که قبلاً گفتیم، وقتی صحبت از ایده های هوشمندانه دکوراسیون خوابگاه می گردد، گاهی اوقات کمی الهام خلاقانه ضروری است تا بتوانید از فضا به نفع خود بهره ببرید.

بنابراین به جای اینکه اجازه دهید فضای ارزشمند بالا و پشت در شما به هدر برود، قفسه ها و قلاب هایی را برای ذخیره وسایلی که همواره به آن ها احتیاج ندارید، در این مناطق نصب کنید. به این ترتیب اتاق شما مرتب به نظر می رسد و جای همه چیز را به خوبی می دانید. به علاوه، می توانید این کار را نسبتاً سریع و ارزان انجام دهید. از طرف دیگر، همواره طراحان داخلی درهایی که به صورت کشویی باز می شوند را نسبت به درهایی که از روی لولا می چرخند، منطقی تر می دانند؛ به خصوص در فضاهایی مانند خوابگاه.

لیست قیمت 41 مدل عروسک نوزاد فانتزی دخترانه + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1084

به "ایده هایی برای دکوراسیون خوابگاه دخترانه و پسرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی برای دکوراسیون خوابگاه دخترانه و پسرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید