ایرانپوریان: نمی دانم چرا هر سال با این برنامه ریزی به مسافرت خارجی می رویم، یک شب استراحت را از دست دادیم

به گزارش مینی ست، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: باید نتیجه بازی رفت مقابل الجزیره را فراموش کنیم و بدانیم که کار سختی در بازی برگشت درپیش خواهیم داشت.

ایرانپوریان: نمی دانم چرا هر سال با این برنامه ریزی به مسافرت خارجی می رویم، یک شب استراحت را از دست دادیم

محمد ایرانپوریان درخصوص سفر تراکتورسازی به امارات که با نارضایتی بیشتر بازیکنان این تیم همراه شده است، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: یک شب استراحت را از دست دادیم و این درحالی است که برای بازیکنان این موضوع بسیار مهم است، آن هم در شرایطی که باید بازی سختی را در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهیم. نمی دانم چرا هر سال در برخی از بازی ها با این برنامه ریزی به مسافرت خارجی می رویم و مطمئنا این موضوع می تواند روی بازیکنان تأثیر منفی بگذارد. با این حال باید با این شرایط کنار بیاییم.

وی در خصوص ملاقات روز چهارشنبه با الجزیره در امارات اعلام نمود: بازی سختی داریم و باید برد در تبریز را فراموش کنیم. آن روز فوق العاده کار کردیم، اما باید بدانیم که الجزیره تیم شایسته ای است. باید هوشیارانه بازی کنیم و امیدوارم در این مسابقه هم برنده از زمین بیرون بیاییم.

ایرانپوریان گفت: تمام کوشش ما این است که به بالای جدول برسیم. دو برد اخیر روحیه تیم ما را بهتر کرد و امیدوارم در بازی با الجزیره هم خوب نتیجه بگیریم تا این فرایند را ادامه دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 699

به "ایرانپوریان: نمی دانم چرا هر سال با این برنامه ریزی به مسافرت خارجی می رویم، یک شب استراحت را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانپوریان: نمی دانم چرا هر سال با این برنامه ریزی به مسافرت خارجی می رویم، یک شب استراحت را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید