ایمن سازی پل شهید یارجانی، کاهش 40 درصدی تصادفات فوتی در منطقه 17

به گزارش مینی ست، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 17 گفت: به منظور کاهش تصادفات منجربه فوت، معاونت حمل و نقل و ترافیک با مشارکت پلیس راهور منطقه در روی پل شهید یارجانی ورودی به تندگویان اقدام به نصب حدود 200 متر نیوجرسی بتنی کرد.

ایمن سازی پل شهید یارجانی، کاهش 40 درصدی تصادفات فوتی در منطقه 17

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، رضا شنگی با اشاره به ایمن سازی نقاط حادثه خیز منطقه گفت: با توجه به تدابیر انجام گرفته، نقاط حادثه خیز منطقه شناسایی شد که معاونت حمل و نقل و ترافیک نسبت به ایمن سازی این نقاط حادثه خیز اقداماتی انجام داده است.

وی اضافه نمود: با توجه به اقداماتی که تا به امروز به همین دلیل انجام گرفته، آمار فوتی های تصادفات منطقه از 15 نفر در سال 99 به 9 نفر در سال 1400 کاهش یافته که این نشان دهنده کاهش 40 درصدی تصادفات فوتی است.

شنگی اظهار کرد: به منظور کاهش تصادفات منجربه فوت، معاونت حمل و نقل و ترافیک با مشارکت پلیس راهور منطقه در روی پل شهید یارجانی ورودی به تندگویان اقدام به نصب حدود 200 متر نیوجرسی بتنی کرد.

شهردار منطقه 17 توضیح داد: متاسفانه تا به امروز دو دستگاه خودرو از روی این پل واژگون شده اند که در این عملیات، نیوجرسی استاندارد بتنی بزرگراهی که هر کدام به طول 3 متر هستند روی پل نصب شد تا از سقوط موتورسیکلت و خودرو جلوگیری گردد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2036

به "ایمن سازی پل شهید یارجانی، کاهش 40 درصدی تصادفات فوتی در منطقه 17" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمن سازی پل شهید یارجانی، کاهش 40 درصدی تصادفات فوتی در منطقه 17"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید