بالوتلی: رفتنم به میلان اشتباه بود، لیورپولی ها از ورود من به تیم شان خوشحالند

به گزارش مینی ست، خبرنگاران: مهاجم جدید لیورپول اعتراف کرد تصمیمش برای ترک لیگ برتر انگلیس و پیوستن به روسونری پس از جدایی از منچسترسیتی اشتباه بوده است.

بالوتلی: رفتنم به میلان اشتباه بود، لیورپولی ها از ورود من به تیم شان خوشحالند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ماریو بالوتلی با ابراز خرسندی از عقد قرارداد با لیورپول فاش کرد از تصمیم خود برای پیوستن به روسونری در ماه ژانویه سال 2013 پشیمان است.

سوپرماریو در سال 2012 پس از آنکه با روبرتو مانچینی، سرمربی وقت منچسترسیتی اختلاف پیدا کرد و جنجال های فراوانی در زمان حضورش در استادیوم اتحاد به راه انداخت، انگلیس را به مقصد وطن خود ترک کرد تا به تیمی که از کودکی هوادار آن بوده ملحق شود هرچند به جز چند ماه ابتدایی او نتوانست انتظارات را در میلان برآورده کند و حالا پس از 18 ماه حضور در ایتالیا او دوباره به فوتبال انگلیس برمی شود، جایی که معتقد است اصلاً نباید آن را ترک می کرد.

بالوتلی 24 ساله در گفت وگو با سایت باشگاه لیورپول گفت: واقعاً خوشحالم. از مدتی پیش در مورد انتقال من به لیورپول مذاکراتی را شروع نموده بودیم و من خوشحالم که اکنون به لیورپول ملحق شده ام. لیورپول یکی از بهترین تیم های انگلیس است و سطح فوتبال این تیم بالاست.

سوپرماریو اضافه کرد: لیورپول تیمی فوق العاده است که از بازیکنان جوان ساخته شده است و به همین دلیل من اکنون در این تیم هستم. از بازگشت به فوتبال انگلیس خوشحالم و معتقدم که رفتنم از انگلیس اصلاً کار اشتباهی بود. درست است که خودم خواستم به ایتالیا برگردم اما اکنون به این نتیجه رسیده ام که رفتنم کار اشتباهی بود. فوتبال انگلیس کلاً در سطح بالاتری واقع شده است و فوتبالی زیباست.

بالوتلی در مورد اهدافی که برای خود در لیورپول در نظر گرفته است، گفت: می خواهم به همراه این تیم یک بار دیگر لیگ قهرمانان را ببرم، چون در قهرمانی قبلی (به همراه اینتر) من هیچ سهمی نداشتم و فقط در تیم بودم. اکنون اما می خواهم به لیورپول یاری کنم قهرمان لیگ قهرمانان شود.

مهاجم تیم ملی ایتالیا در ادامه به استقبال گرم طرفداران لیورپول از او اشاره و گفت: انتظار چنین استقبالی را نداشتم، چون من همواره (در دوران حضور در منچسترسیتی) مقابل لیورپول بازی نموده ام و هر بار طرفداران این تیم با من رفتار خوبی نداشتند اما این طبیعی است. این هم بخشی از فوتبال است. حالا اما من برای تیم شان بازی می کنم و می توانم انتظاری را که آنها از من دارند، حس کنم. آنها از ورود من به تیم شان خوشحالند و من از هم این موضوع خوشحالم. بازی در لیورپول هیجان انگیز است اما قرار دریافت مقابل آن کار سختی است.

بالوتلی با قرمزپوشان مرسی ساید قراردادی سه ساله بسته است و یکشنبه هفته آینده، زمانی که مردان برندان راجرز در هفته سوم لیگ برتر میزبان تاتنهام هستند می تواند اولین بازی اش را برای تیم جدید خود انجام دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 497

به "بالوتلی: رفتنم به میلان اشتباه بود، لیورپولی ها از ورود من به تیم شان خوشحالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالوتلی: رفتنم به میلان اشتباه بود، لیورپولی ها از ورود من به تیم شان خوشحالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید