ببینید؛ تریلر جدیدی از استاکر 2 منتشر شد

به گزارش مینی ست، استودیوی GSC Game World به تازگی تریلر جدیدی را از بازی مورد انتظار S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl منتشر نموده است.

ببینید؛ تریلر جدیدی از استاکر 2 منتشر شد

تریلر تازه بازی بیشتر بر روی یک شخصیت قدیمی به نام استرایدر تمرکز دارد. استرایدر یک سخنرانی احساسی را در طول تریلر ارائه می نماید و به آخرین باری که او را دیدار نموده اید، اشاره می نماید. او در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده می گوید:تو از من در خصوص طلسم خوش شانسی ام پرسیدی، یادت هست؟. در حالی که این موارد داستانی خوراکی برای بحث های مختلف هستند، ویژگی های بصری تریلر چیزی هستند که به شدت به چشم می آید.

موشن کپچر مورد استفاده برای استاکر 2 به نظر می رسد که کیفیت بالایی داشته و حرکات صورت و به ویژه انیمیشن کل بخش دهان بسیار عالی هستند و تنش را در صدای شخصیت ها بسیار مؤثر نشان می دهند. توجه به جزئیات در سایه ها، نحوه متحرک شدن، تغییر شکل و رفتار لباس، المان هایی نظیر اشک و غیره فوق العاده و در حد و میزان آثاری نظیر الن ویک 2 است.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی لازم به ذکر است که طبق اطلاعات منتشر شده، داستان اصلی استاکر 2 حدود 40 ساعت طول خواهد کشید که در نوع خود قابل توجه است. با این حال، اگر بازیکنان بخواهند همه موارد بازی را تجربه نمایند، ظاهرا می توانند صدها ساعت به بازی بپردازند. این بازی دارای چهار انتها مجزا خواهد بود که با توجه به اینکه Shadow of Chernobyl هفت انتها داشت، غیرمنتظره نیست. علاوه بر این، بعضی از مأموریت های جانبی چندین انتها ممکن را ارائه می نمایند که می تواند بر تجربه کلی بازیکن تأثیر بگذارد.

بازی استاکر 2 که یک روند توسعه پر دردسر را تجربه نموده، پس از تاخیرهای متعدد بالاخره در سه ماهه اول سال 2024 برای رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. هرچند به طور قطعی نمی توان در این مورد نظر داد. این بازی بعلاوه در روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آذر 1402 بروزرسانی: 15 آذر 1402 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2257

به "ببینید؛ تریلر جدیدی از استاکر 2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر جدیدی از استاکر 2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید