برنامه خود رابرای سفر به بنگلور بریزید

به گزارش مینی ست، بنگلور ، مرکز کارناتاکا، یکی دیگر از شهرهای هند است که در حال تغییر به نام سنتی خود یعنی بن گورالورو است. این شهر، یک شهر امروزی، مرفه و دارای سرعت رشد بالا است و خانه صنعت IT هند محسوب می گردد. بسیاری از شرکت های چند ملیتی، دفاتر مرکزی شعبه هند خود را در اینجا مستقر نموده اند. در نتیجه ، این شهر مملو از متخصصان جوان است و دارای فضایی پویا است. در ادامه با ما همراه باشید و در کامنت پیشنهاد خودتان را با مجله گردشگری خبرنگاران به اشتراک بگذارید. قیمت بلیط هواپیما

برنامه خود رابرای سفر به بنگلور بریزید

در سال های اخیر رشد زیادی در بنگلور وجود داشته است. اکنون حدود 12.5 میلیون نفر در این شهر زندگی می نمایند و این شهر پس از بمبئی، دهلی و کلکته، چهارمین شهر بزرگ هند است. بنگلور به عنوان یک مکان گردشگری دیدنی در هند محسوب می شود، بسیاری از مردم به علت فضای سبز و بناهای جالب توجه این شهر را دوست دارند. متأسفانه، بعضی از جاذبه های گردشگری آن به علت ازدحام ترافیک و مسائل دفع زباله از بین رفته است. هتل های هند

اطلاعاتی که قبل سفر به بنگلور باید بدانید

برترین زمان سفر به بنگلور برای بازدید

با توجه به ارتفاع این شهر، بنگلور آب و هوای نسبتاً مطبوعی دارد. دمای هوا در بیشتر روز بین 26-29 درجه سانتیگراد (79-84 درجه فارنهایت) ثابت است. درجه حرارت معمولاً فقط در ماههای گرم تابستان از مارس تا ماه مه، از 30 درجه سانتیگراد (86 درجه فارنهایت) فراتر می رود، درحالیکه می تواند به دمای حدود 34 درجه سانتیگراد (93 درجه فارنهایت) نیز برسد. زمستان در بنگلور گرم و آفتابی است، گرچه دما در شب تا 15 درجه سانتیگراد (59 درجه فارنهایت) کاهش می یابد. صبح های زمستانی نیز می تواند مه آلود باشد. سپتامبر و اکتبر دو ماهی هستند که بیشترین باران فصل موسمی را تجربه می نمایند.

زبان

کانادایی و انگلیسی. هندی نیز به طور گسترده ای صحبت می شود.

واحد پول

روپیه هند.

سفر به بنگلور گردش در اطراف

متروی نو بنگلور، یوبر Uber و اولاکبز Ola Cabs حمل و نقل در شهر را متحول نموده اند. تا قبل از این، گردش در شهر می توانست چالش برانگیز باشد، زیرا تاکسی ها فقط با رزرو قبلی در دسترس بودند و وسیله نقلیه ریک شاها Rickshaw نیز، به علت کوشش برای فریب گردشگران بدنام شده است.

نکته سفر به بنگلور

برای جلوگیری از گیر کردن در ترافیک، در منطقه تجاری مرکزی بمانید. جاذبه های گردشگری بنگلور

اطلاعات لازم پس از رسیدن به بنگلور

بنگلور دارای یک فرودگاه بین المللی کاملاً نو است که در ماه مه 2008 افتتاح شد که در 40 کیلومتری (25 مایل) مرکز شهر واقع شده است. رسیدن به فرودگاه بسته به ترافیک، بین یک تا دو ساعت زمان می برد. اطلاعات بیشتر در خصوص فرودگاه ها و هتل های بنگلور، متناسب با تمام بودجه ها را در اینجا ببینید.

ایستگاه راه آهن شهر بنگلور، قطارهای با مسافت طولانی از سراسر هند را پذیرا است. در اینجا برترین قطارها از بمبئی به بنگلور وجود دارد.

محله های بنگلور

منطقه تجاری مرکزی بنگلور در حوالی جاده M.G. واقع شده است که از شرق، از پارک کببون توسعه یافته و تاویدهاناسودها VidhanaSoudha به سبک نئو-دراویدیئن Neo-Dravidian (مسند دولت کارناتاکا) امتداد دارد. این منطقه تجاری شامل یوبی سیتی UB City ، بزرگترین پروژه توسعه تجاری لوکس شهر است که به محلی گرم برای خرید، ناهار خوری و مهمانی تبدیل شده است. دیگر محله های شیک و مشهور هند، کورامانگالا در جنوب بنگلور و ایندایراناگار، در شرق بنگلور هستند که به خاطر زندگی شبانه، رستوران های آن شهره هستند. مراکز خرید بنگلور

سفر به بنگلور محله مالیس وارام ، در شمال غربی بنگلور ، به دهه 1890 میلادی باز می شود و یکی از تاریخی ترین محلات شهر است. این محله، مکانی عالی برای پیاده روی است، زیرا دارای پیاده روهای مناسب (امکانی نادر در هند!) است.

قطب اصلی فناوری اطلاعات (IT) بنگلور در وایتفیلد، در حدود 20 کیلومتری (18.6 مایل) شرق مرکز شهر واقع شده است. با این حال، این محله که به سرعت در حال تحول است، با محله های دروازه دار، ویلاهای بزرگ و آپارتمانهای لوکس به یک منطقه مسکونی با نشاط تبدیل شده است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1869

به "برنامه خود رابرای سفر به بنگلور بریزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه خود رابرای سفر به بنگلور بریزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید