تراشتگن مصدوم شد، آرتور سوپرجام اسپانیا را از دست داد

به گزارش مینی ست، دو بازیکن از مهره های ترکیب اصلی تیم فوتبال بارسلونا در تمرینات این تیم آسیب دیده اند و برای مدتی از میادین دور خواهند بود.

تراشتگن مصدوم شد، آرتور سوپرجام اسپانیا را از دست داد

با تور اسپانیا ارزان از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای از مصدومیت مارک آندره تر اشتگن و آرتور ملو اطلاع داد.

طبق اعلام باشگاه دروازه بان آلمانی آبی و اناری ها از ناحیه زانوی پای راست آسیب دیده اما تعیین نشده که او چه زمانی می تواند به میادین برگردد و به همین دلیل انتظار نمی رود که مصدومیت او شدید باشد. در خصوص هافبک برزیلی اما شرایط نگران کننده تر است تعیین شده و او تا سه هفته خانه نشین می گردد.

مصدومیت تراشتگن احتمالاً او را از حضور در بازی شنبه هفته آینده مقابل اسپانیول باز خواهد داشت که در آن صورت نتو جای او را خواهد گرفت، اتفاقی که در بازی اخیر بارسلونا مقابل اینتر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم رخ داد.

در همین حال مصدومیت آرتور او را علاوه بر بازی مقابل اسپانیول از همراهی بارسلونا در سوپرجام اسپانیا که در فاصله روز های هشتم تا 12 ژانویه (18 دی تا 22 دی) در عربستان به میدان می رود، باز می دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 653

به "تراشتگن مصدوم شد، آرتور سوپرجام اسپانیا را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشتگن مصدوم شد، آرتور سوپرجام اسپانیا را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید