ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور؛ دو تغییر یحیی

به گزارش مینی ست، در شرایطی که دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل تراکتور در این فصل (بازی رفت لیگ و سوپرکاپ) با رجحان شاگردان یحیی گل محمدی همراه بوده است، اکنون این تیم در پی یکی از ارزشمندترین پیروزی های خود مقابل این حریف قدرتمند تبریزی است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور؛ دو تغییر یحیی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

سرمربی پرسپولیس که سابقه حضور روی نیمکت تراکتور را هم در کارنامه دارد، در شرایطی که تیمش با اختلاف دو امتیازی در صدر جدول و در فاصله دو هفته مانده به خاتمه فصل واقع شده است، امیدوار است با حفظ این اختلاف امتیازی در نهایت پیروز گردد سرخ ها را به پنجمین قهرمانی پیاپی و خودش هم دومین قهرمانی لیگ دست یابد.

حامد لک در درون دروازه پرسپولیس حاضر خواهد بود. بعد از حواشی اتفاقات رقم خورده در تبریز و در جدال با ماشین سازی، او که اکنون با شانزده کلین شیت به اسم فردی بهترین گلر فصل دست یافته، امیدوار است مقابل تیم اسبق خود به یک کلین شیت ارزشمند دیگر دست یابد و همچون دو بازی قبلی پیروز به حفظ دروازه اش برابر نماینده تبریز گردد.

خط دفاعی پرسپولیس هم با کمترین تغییر همراه خواهد بود و تنها به جای سیامک نعمتی مصدوم، مهدی شیری در پست تخصصی دفاع راست حاضر می گردد. فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی پرسپولیس و وحید امیری در سمت چپ دیگر بازیکنان این پست از سوی یحیی گل محمدی برای مقابله با حریف خواهند بود.

در خط میانی هم پرسپولیس با ترکیب احمد نوراللهی و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی و مهدی ترابی و احسان پهلوان در پست وینگر برابر حریف حاضر خواهند شد. نوراللهی و پهلوان هم سابقه حضور در تراکتور را دارند و این روز ها در اوج آمادگی در پی پیروزیت برابر خط میانی حریف هستند. نکته جالب توجه ایجاد تغییراتی در خط میانی با غیبت امید عالیشاه و مصدومیت کمال کامیابی نیا است.

در خط حمله پرسپولیس و یحیی گل محمدی بار دیگر با زوج موردعلاقه طرفداران یعنی شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر پا به زمین خواهد گذاشت. مهدی عبدی با صلاحدید کادرفنی در این بازی نیمکت نشین شده تا آن ها برای جریان بازی هم پلان هایی برای دستیابی به دروازه محمدرضا اخباری داشته باشند.

با این شرایط یحیی گل محمدی در این ملاقات روی نیمکت تیمش هم سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی عبدی، امید عالیشاه را به اسم چهره های مطرح و قابل اعتنای تیمش خواهد داشت و باید دید در جریان بازی چه استراتژی برای سود بردن از آن ها دنبال خواهد نمود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور

حامد لک

محمدحسین کنعانی زادگان

فرشاد فرجی

وحید امیری

مهدی شیری

میلاد سرلک

احمد نوراللهی

مهدی ترابی

احسان پهلوان

عیسی آل کثیر

شهریار مغانلو

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1691

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور؛ دو تغییر یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور؛ دو تغییر یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید