انتخاب عجیب آقای رئیس؛ معاون پرحاشیه باشگاه استقلال دبیرکل فدراسیون شد

به گزارش مینی ست، تهران (پانا) - رئیس حدید فدراسیون فوتبال پرحاشیه ترین معاون یک دهه اخیر باشگاه استقلال را به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال معرفی کرد.

انتخاب عجیب آقای رئیس؛ معاون پرحاشیه باشگاه استقلال دبیرکل فدراسیون شد

فرایند برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در حالی با انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس پیگیری شد که دبیرکل او در دوره جدید فدراسیون فوتبال فردی است که طی سال های اخیر حاشیه های زیادی داشته است.

بر این اساس علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال که در این باشگاه حاشیه های زیادی ایجاد نموده بود و البته پس از جدا شدن از این مجموعه نهایت کوشش خود را برای بدست آوردن دل طرفداران این تیم انجام داد، به عنوان دبیر کل جدید فدراسیون فوتبال معرفی گردید.

خطیر طی مدتی که در فوتبال حضور داشت توانست با حاشیه ها خود را مطرح کند و پس از اینکه از حضور در استقلال استعفا کرد، حاشیه های زیادی با بعضی بازیکنان این تیم داشت و حتی کار او با وریا غفوری به شکایت هم کشیده شد و البته مدعی شد که وینفرد شفر سرمربی آلمانی و سابق باشگاه استقلال دلال است. او پس از جدا شدن از استقلال، مدتی به یاری تیم تراکتور تبریز رفت اما با ناکامی تراکتور در این پفراینده ها، با محمدرضا زنوزی مالک تراکتو درگیر شد.

آخرین حاشیه ای که خطیر داشت، کوشش او برای القا تخلف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن تیم النصر عربستان به فینال و حذف پرسپولیس بود که این کوشش باخت. او طی مدتی که النصر عربستان و طرفداران ایرانی اش در کوشش برای القا تخلف پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا بودند، با مصاحبه های خود کوشش می کرد تخلف پرسپولیس را ثابت کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1473

به "انتخاب عجیب آقای رئیس؛ معاون پرحاشیه باشگاه استقلال دبیرکل فدراسیون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب عجیب آقای رئیس؛ معاون پرحاشیه باشگاه استقلال دبیرکل فدراسیون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید