تور رویایی صحرای دبی ، جایی برای فرار از روزمرگی شهر

به گزارش مینی ست، هر وقت که شهر دبی و دیدنی هایش، دلتان را زد و دیگر حوصله گشت و گذار در شهر را نداشتید، حتماً با تور رویایی صحرای دبی همراه شوید و سری به صحرای شن دبی آن بزنید. یکی از منطقه ها دیدنی خارج شهر که خیلی هیجان انگیز و خاطره آفرین است، منطقه حفاظت شده صحرای شن دبی است. منطقه ای که هر گردشگری آن را پیشنهاد می دهد و شب های پرستاره کویر آن، بسیار آرامش بخش و مجذوب نماینده است. این منطقه که اولین پارک ملی امارات متحده عربی است و در خارج از شهر و مساحتی حدود 87 مایل مربع از صحرای عربی را به خود اختصاص داده در واقع یک واحد تحقیقاتی بوده و گردشگران به تنهایی اجازه بازدید از آن را ندارند. این منطقه، محلی مناسب برای شب مانی و آرامش زیر آسمان پرستاره کویر است. گشت و گذار و سرگرمی در این کویر زیبا تنها به وسیله شرکت های گردشگری دارای مجوزی که تور صحرای دبی (سافاری) ویژه این منطقه برگزار می نمایند، امکان پذیر است. برای این منظور شما باید از قبل، اقدام به خرید بلیط تور صحرای دبی نمایید. مدت زمان تور می تواند از چند ساعت تا چند روز متغیر باشد و هزینه اقامت هم بستگی به این مدت زمان و امکانات و سرگرمیاتی که می خواهید از آنها بهره ببرید و بعلاوه شرکت ارائه نماینده این خدمات دارد. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید...

تور رویایی صحرای دبی ، جایی برای فرار از روزمرگی شهر

امکانات منطقه حفاظت شده صحرای دبی

خوشبختانه امکانات و تفریحات مختلف و متنوعی متناسب با نیازها و سلایق مختلف بازدیدکنندگان در این منطقه وجود دارد. اسکی روی ماسه و شن از تفریحات هیجان انگیزی است که توصیه می گردد حتما امتحان کنید؛ زیرا به علت نرم بودن شن ها بسیار بی خطر و در عین حال مفرح و لذت بخش خواهد بود. اسب سواری، شترسواری، طراحی روی دست با حنا، شکار با باز شکاری، موزیک، عکس با لباس سنتی عربی و... از دیگر تفریحات و تفریح های تور صحرای دبی است.

علاوه بر این تفریحات، شما می توانید با برپایی چادر در این منطقه و یا اقامت در اقامتگاه های شیک و مجهز موسوم به المها، شب مانی بسیار آرام و خیال انگیزی داشته باشید. یک شب رویایی را همراه با صرف غذاهای لذیذ و انواع نوشیدنی ها، در این بخش از کویر و صحرا در کنار دوستان و خانواده خود را تجربه خواهید کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2145

به "تور رویایی صحرای دبی ، جایی برای فرار از روزمرگی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور رویایی صحرای دبی ، جایی برای فرار از روزمرگی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید