خبرنگاران خلیل زاده تخلف نموده است

به گزارش مینی ست، تهران- خبرنگاران- مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: خلیل زاده تحت قرارداد باشگاه بوده و خارج از زمان مشخص شده با باشگاه قطری قرارداد بسته و مرتکب تخلف شده است.

خبرنگاران خلیل زاده تخلف نموده است

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، امیرساعدوکیل مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس روز آدینه در برنامه ای تلویزیونی در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده در تیم پرسپولیس و پیوستن این تیم به الریان قطر گفت: پیش از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده به باشگاه مراجعه و درخواست افزایش رقم قراردادش را بیان کرد آن هم در حالی که این بازیکن دو سال دیگر با باشگاه قرارداد داشت. در آن مقطع طبیعی بود که این موضوع به بعد از مسابقات لیگ قهرمانان موکول گردد، اما بعد از بازگشت تیم از قطر همان روز در فضای مجازی ابراز نارضایتی کرد.

وی اضافه کرد: تمام مبلغ دو میلیارد تومان پایه قرارداد خلیل زاده کامل پرداخت شده بود و فقط بحث پرداخت بندهای قرارداد او باقی مانده است. براساس استعلام از بخش اقتصادی باشگاه به هیچ وجه از مبلغ پایه این بازیکن مطالباتی نداشته است، اما براساس قرارداد، پاداشی برای او در نظر گرفته شده بود.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: یکی از دلایل اصلی که پرداخت پاداش ها هم با تاخیر روبرو شد، این بود که تیم مدام به مرحله بعد مسابقات صعود می کرد و باشگاه صبر کرد تا بعد از انتها مسابقات این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: بند دیگری هم وجود داشت که اگر در تاریخ تعیینی، این بازیکن یک پیشنهاد خارجی داشته باشد، با پرداخت مبلغی تعیین می تواند قراردادش را فسخ کند و برود. موضوعی که در فسخ قراردادش در آن تاریخ رعایت نشده این است که تا آن موقع خلیل زاده هیچ پیشنهاد خارجی به باشگاه ارائه ننموده است.

ساعدوکیل اظهار داشت: موضوع دوم این است که خلیل زاده در تاریخ 14 مهر درخواست فسخ قراردادش با پرسپولیس را در سازمان لیگ ثبت می نماید و فردای همان روز در باشگاه مبالغ آپشن ها را درخواست می نماید. این هم خطای دوم است. خلیل زاده ابتدا فسخ نموده و بعد نامه پرداخت پاداش را داده است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در حقیقت بعد از نامه 15 مهر ماه مدیران باشگاه سعی می نمایند توافقاتی را با او داشته باشند، حتی اصلاحیه ای تنظیم و مورد امضا نهاده شد. طبیعی است چون پنجره نقل وانتقالاتی بسته بود این موضوع به بعد از باز شدن پنجره ها موکول شد. در این مرحله باشگاه چک مربوط به آپشن های قرارداد را صادر کرد و حتی من با وکیل خلیل زاده جلسه ای داشتم و توافق کردیم که انتظار شجاع خلیل زاده برآورده گردد. متأسفانه با وجود توافقی که با وکیل این بازیکن داشتیم، او بدون اطلاع باشگاه با الریان مذاکره داشته و این تخلف است.

وی گفت: از طرفی اسناد و مدارکی در اختیار داریم که خلیل زاده قبلاً یک نامه ای را امضا نموده و پیشنهاد بازی در سال 2021 در لیگ قطر را امضا نموده است.

ساعد وکیل ادامه داد: هنوز گواهینامه جابجایی/ ITC خلیل زاده صادر نشده است، چون کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال در حال آنالیز این پرونده است. اگر کمیته معین شرایط تشخیص دهد که تخلف انجام شده، باشگاه می تواند درخواست غرامت کند و این موضوع ممکن است برای بازیکن نیز جرائم انضباطی داشته باشد.

وی گفت: اگر شجاع در پرسپولیس بازی می کرد 2 اتفاق رخ می داد. ابتدا الریان می توانست شکایت کند و این بازیکن بعد از اینکه در سازمان لیگ فسخ نموده بود، دیگر باشگاه نمی توانست در فینال لیگ قهرمانان آسیا از او استفاده کند. همان اتفاقی که در خصوص ادعای النصر رخ داد، اینجا اتفاق می افتاد.

مشاور حقوقی سرخپوشان توضیح داد: باشگاه کوششش را برای حفظ خلیل زاده کرد اما این تفاوت مبلغ قراردادها موجب شد کوشش های باشگاه پاسخگو نباشد.

وی در خصوص پرداخت مطالبات برانکوایوانکوویچ هم گفت: روز گذشته 85 هزار دلار به حساب وی واریز شد تا بعد از تعطیلی ها تعیین می گردد او چه رقمی جزئی دیگری از ما می خواهد. امیدوارم این پرونده سنگین هم برای پرسپولیس به تمام گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1233

به "خبرنگاران خلیل زاده تخلف نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خلیل زاده تخلف نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید