چراغ سبز فیفا به AFC در شکایت النصر عربستان از پرسپولیس!

به گزارش مینی ست، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای آنالیز دقیق تر شکایت باشگاه النصر عربستان از تیم فوتبال پرسپولیس از فیفا درخواست یاری کرد.

چراغ سبز فیفا به AFC در شکایت النصر عربستان از پرسپولیس!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه الریاضیه عربستان امروز (دوشنبه) به نقل از منبعی موثق نوشت: باشگاه النصر تا ساعت 18 امروز اعتراض خود که پس از انتها بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در قطر ثبت شده بود را به صورت رسمی تحویل AFC می دهد. النصر که در ضربات پنالتی این بازی شکست خورده بود معتقد است بعضی بازیکنان پرسپولیس صلاحیت قانونی بازی در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند.

بر اساس گزارش این روزنامه، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته برای آنالیز دقیق تر شکایت باشگاه النصر ریاض از پرسپولیس دست به دامان فدراسیون دنیا فوتبال (فیفا) شد. باشگاه النصر در بخشی از شکایت رسمی اش اعلام نموده که پرسپولیس با رأی فیفا به دلیل عدم پرداخت بدهی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین خود اجازه ثبت بازیکنان جدیدی را نداشته است.

باشگاه عربستانی اسناد مربوط در این مورد را به AFC ارسال نموده تا این نهاد پس از رایزنی با فیفا تصمیم نهایی را اتخاذ کند. باشگاه النصر همچنین تأکید نموده دوره زمانی ثبت بازیکنان جدید پرسپولیس مربوط به زمان محرومیت مشخص شده از سوی فیفا برای این باشگاه است.

الریاضیه سپس نوشت: فیفا به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور هر حکمی که صلاح می داند چراغ سبز نشان داده است.

در بخش انتهای این گزارش آمده است: تیم ایرانی پس از شروع محرومیت قرارداد حامد لک، آرمان رمضانی، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان، سعید آقایی، میلاد سرلک و علی شجاعی را به ثبت رسانده است. در طرف مقابل پرسپولیس اعلام نموده که با استناد به فرصت 30 روزه قرارداد بازیکنان جدید را ثبت نموده و حکم فیفا 15 سپتامبر پس از ثبت قرارداد صادر شده است.

به گزارش تسنیم این شکایت در حالی انجام شده که پیش از این نیز چنین مسائلی مطرح و گفته شده بود که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته بوده و این تیم نمی توانسته از بازیکنان جدید خود استفاده کند. فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش با صدور اطلاعیه رسمی اظهار داشت که خریدهای جدید پرسپولیس پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی جذب شده اند و حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا مسئله ای نداشته است.

پرسپولیس با شکست النصر به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1202

به "چراغ سبز فیفا به AFC در شکایت النصر عربستان از پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز فیفا به AFC در شکایت النصر عربستان از پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید