خطیبی: کمالوند بازیکنان جنگنده ای دارد، قطعاً به جام جهانی صعود می کنیم

به گزارش مینی ست، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: کمالوند مربی خوبی است که بازیکنان جنگنده ای در اختیار دارد.

خطیبی: کمالوند بازیکنان جنگنده ای دارد، قطعاً به جام جهانی صعود می کنیم

به گزارش خبرنگاران از اراک، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: تیم نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی است. ما بعد از بازی با مس ریکاوری خوبی داشتیم و در اراک تمرینات خوبی را انجام دادیم و امیدواریم فردا با یک بازی خوب و با 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

وی افزود: در زمین خود بازی داریم باید کوشش بیشتری برای 3 امتیاز کنیم. هر چند کمالوند مربی خوبی است که بازیکنان جنگنده ای در اختیار دارد و تمرینات خوبی را به رغم خبرهای منتشره در رسانه ها داشته اند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به سوالی درباره شرایط تیم نفت مسجدسلیمان و تحلیلش از بازی فردا گفت: همه تیم ها قابل احترام هستند. براساس بررسی تیمی که داشتیم، به بازیکنان اعلام شد تیم نفت مسجدسلیمان بازیکنان سخت گیر و جنگنده ای هستند. بازی سختی درپیش داریم و بازیکنان با تمام وجود به زمین خواهند رفت.

خطیبی ادامه داد: ما هم با هر تیمی که بازی می کنیم چه مشکل دار چه بدون مشکل، به مسائل حریف توجه نداریم زیرا هفتاد درصد تیم ها در ایران مشکل دارند.

وی بیان نمود: صمیمیت خوبی بین طرفداران، باشگاه، کادر فنی و بازیکنان وجود دارد. از رسانه ها خواهش می کنم انتظارات را بالا نبرند و دیگر سوالاتی که انتظارات را بالا می برد نپرسند که دیگر جواب نخواهم داد. کوشش ما رسیدن به اهداف مان است، هرچه استرس بازیکنان را بالا ببریم و آرامش آنها را بر هم بزنیم، کار غلطی است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا بازیکنان مدنظر خود را در اختیار گرفته است یا خیر، گفت: در پست مهاجم بازیکنان خوبی داریم و به مرور زمان هماهنگ تر می شوند. از تیمم راضی هستم و احتیاجی به بازیکن جدیدی نداریم، باشگاه کم و کسری تا این لحظه نداشته است.

خطیبی بعلاوه درباره از دست دادن ساسان حسینی، بازیکن تیم افزود: ساسان حسینی بازیکن خوبی بود، فکر می کنم گاهی اوقات باید به بازیکنان فرصت بدهیم که در تیم های دیگر خودشان را نشان دهند. در پست ساسان بازیکنان خوبی داریم و در این پست به مشکل بر نمی خوریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات تیم ملی گفت: تیم ملی برترین نتیجه را تا الان کسب نموده و نباید انتقاد تخریبی کنیم. قطعاً به جام جهانی صعود می کنیم و باید از تیم ملی حمایت کنیم. شیطنت هایی دیده می گردد که کار درستی نیست، باید اجازه دهیم سرمربی با آرامش به کار خود ادامه دهد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: مهدی طارمی برترین عملکرد را داشته و تیم ملی به این بازیکن احتیاج دارد. مسئله طارمی را باید داخل خانه حل نمایند، امیدواریم این مسئله را زیاد بزرگ نکنیم و تیم ملی کشورمان بدون حاشیه به جام جهانی برسد.

711، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1853

به "خطیبی: کمالوند بازیکنان جنگنده ای دارد، قطعاً به جام جهانی صعود می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: کمالوند بازیکنان جنگنده ای دارد، قطعاً به جام جهانی صعود می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید