درخشش عبدی و پهلوان؛ جان دوباره پرسپولیس در فاز هجومی

به گزارش مینی ست، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم جوان پرسپولیس در فولادشهر برای سرخ ها درخشید.

درخشش عبدی و پهلوان؛ جان دوباره پرسپولیس در فاز هجومی

به گزارش خبرنگاران، مهدی عبدی با نمایشی که مقابل ذوب آهن ارائه داد، نشان داد تا چه میزان می تواند مسائل خط حمله پرسپولیس را رفع کند. مهدی عبدی که این روزها در غیاب عیسی آل کثیر به مهاجم فیکس پرسپولیس تبدیل شده، نشان داد در تمام روزهایی که پرسپولیس در خط حمله دچار مشکل بود، می توانست با حضور در ترکیب مشکل گلزنی تیمش را رفع کند اما روی نیمکت نشانده شد تا این روزها تشنه گلزنی باشد.

به هر روی مهدی عبدی با 2 گلی که دیروز در جام حذفی مقابل ذوب آهن به ثمر رساند، رسما برترین گلزن این فصل پرسپولیسی ها شد. عبدی با وجود نیمکت نشینی های پیاپی، در لیگ برتر 4 گل به ثمر رسانده و به همراه عیسی آل کثیر که او هم 4 گله بود، برترین گلزنان پرسپولیس در لیگ بیست و یکم محسوب می شوند.

در این میان البته با توجه به گلی که آل کثیر در مرحله قبلی جام حذفی مقابل ویستا توربین زده بود، با مجموعا 5 گل بالاتر از عبدی 4 گله، به عنوان برترین گلزن این فصل پرسپولیس تا به این جای کار(در مجموع لیگ و جام حذفی)ا شناخته می شد اما عبدی جوان دیروز و در بازی سخت و حساسی که تیمش مقابل ذوب آهن داشت، 2 گل دیگر به ثمر رساند تا مجموعا با 6 گل زده برترین گلزن این فصل پرسپولیس تا به این جای کار لقب گیرد.

زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی باز هم پیروز به کلین شیت شد. خط دفاعی پرسپولیس مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشت. پرسپولیس در خانه ذوب آهن در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی پر استرسی را پشت سر نگذاشت چرا که خط دفاعی این تیم مقابل خط حمله زهردار ذوب آهن بسیار آماده نشان داد و پیروز به ثبت کلین شیت دیگری شد.

زوج خط دفاعی پرسپولیس با انتخاب کادرفنی پرسپولیس باز هم سید جلال حسینی و فرشاد فرجی بود که همانند بازی مقابل فجر پیروز عمل کرد و گلی دریافت نکرد که در این میان سیدجلال حسینی در جایگاه کاپیتان با تجربه پرسپولیس باز هم عملکرد خوبی مقابل عناصر هجومی ذوب آهن داشت. برهمین اساس به نظر می رسد در بازی با فولاد نیز یحیی گل محمدی باز از زوج فرجی - سیدجلال بهره می برد.

احسان پهلوان یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس در بازی دیروز مقابل ذوب آهن بود. احسان پهلوان، این روزها یکی از آماده ترین بازیکنان پرسپولیس است و این مساله بسیاری از مسائل این تیم را در خط میانی حل نموده است. پرسپولیس درحالی دیروز و در چارچوب یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی با 3 گل ذوب آهن را در فولادشهر شکست داد که نمایش درخشان احسان پهلوان یکی از عوامل اصلی بازی روان سرخ ها بود. او در بازی دیروز علاوه بر حضور فعال در تمام نقاط زمین، روی گل دوم پرسپولیس نیز تاثیر مستقیم داشت و پاس گلی زیبایی را برای عبدی ارسال کرد.

پهلوان در بازی قبلی پرسپولیس در لیگ برتر نیز مقابل فجرسپاسی در دقیقه 66 وارد زمین شد و نشان داد رفته رفته به روزهای اوج بازگشته است. موضوعی که ثابت می نماید شماره 14 پرسپولیس اگر آماده باشد، می تواند بسیاری از مسائل این تیم را حل و فصل کند. به هر روی با توجه به آمادگی پهلوان، بازگشت مصدومان و حل شدن مشکل تاجیک ها به نظر می رسد دست یحیی گل محمدی بازتر و رقابت برای حضور در ترکیب ثابت نیز بین بازیکنان بیشتر خواهد شد. به ویژه این که در جابجایی نیز قرار است چند بازیکن به پرسپولیس ملحق شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1926

به "درخشش عبدی و پهلوان؛ جان دوباره پرسپولیس در فاز هجومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش عبدی و پهلوان؛ جان دوباره پرسپولیس در فاز هجومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید