دیابلو 4 سال 2023 عرضه خواهد شد؛ کلاس نکرومنسر با گیم پلی تازه رونمایی شد

به گزارش مینی ست، در مراسم ایکس باکس و بتسدا که چندی پیش برگزار گردید، بلیزارد (Blizzard) خبر جدیدی از بازی دیابلو 4 (Diablo 4) منتشر کرد. طبق چیزی که اعلام شده بازی دیابلو 4 برای کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس، وان، پلی استیشن 4، 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

دیابلو 4 سال 2023 عرضه خواهد شد؛ کلاس نکرومنسر با گیم پلی تازه رونمایی شد

در تریلر نو نشان داده شده، ما شاهد یک کلاس نو به نام نکرومنسر (Necromancer) بودیم. همانطور که از نام آن پیداست، نکرومنسر توانایی زنده کردن موجودات مرده را دارد. به همین علت می تواند برای خود ارتشی از مردگان بسازد. محیط بازی نشان داده شده در عین ترسناک بودن، به شدت زیباست. به همین علت قطعاً هواداران دیابلو از شماره 4 نیز لذت خواهند برد.

تمرکز اصلی بلیزارد در رویداد نو این بود که اعلام کند بازی دیابلو 4 از سیستم کراس پلی (Cross Play) و کراس پراگرشن (Cross Progression) نیز بهره می برد. کراس پلی به این معنا است که بازیکنان پلتفرم های مختلف می توانند این عنوان را با یکدیگر تجربه نمایند. از طرفی کراس پراگرشن به این معنا است که اگر شما بازی را روی یک پلتفرم پیش بردید، می توانید ادامه را در یک پلتفرم دیگر بروید. برای مثال شما در خانه روی ایکس باکس دیابلو 4 را بازی نموده و حال باید به مسافرت بروید. در آن جا می توانید دیابلو را با استفاده از لپتاپ خود ادامه دهید.

اطلاعات زیادی از داستان بازی منتشر نشد. با اینحال شخصیت منفی بازی نمایان شده و همینطور اینکه ما شاهد یک تریلر گسترده از گیم پلی بازی بودیم. در این تریلر تنوع سلاح ها و کلاس های مختلف نشان داده شد. یکی از نکات بسیار مهم دیابلو 4 قابلیت شخصی سازی گسترده آن است. به همین علت شما می توانید کاراکتر خود را طراحی نموده و به تجربه بازی بپردازید.

با وجود تغییرات گسترده دیابلو اصالت خود را حفظ نموده است. شماره 4 تمام نکات مثبت مجموعه را با خود داشته و نکات منفی را تا جای ممکن حذف نموده است. به همین علت می توان گفت که دیابلو 4 کامل ترین عنوان این مجموعه است.

منبع: Blizzard.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 2051

به "دیابلو 4 سال 2023 عرضه خواهد شد؛ کلاس نکرومنسر با گیم پلی تازه رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیابلو 4 سال 2023 عرضه خواهد شد؛ کلاس نکرومنسر با گیم پلی تازه رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید