راه اندازی تاکسی هوایی در جنوب شرق آسیا توسط ولوکوپتر

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، در حال حاضر ولوکوپتر در مرحله انجام مطالعات اولیه است تا مسیرهای مناسب برای جابجایی هوایی مسافر را در شهرهای جنوب شرق آسیا شناسایی کند.

راه اندازی تاکسی هوایی در جنوب شرق آسیا توسط ولوکوپتر

با ارزانترین تور مالزی لحظه آخری از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

ولوکوپتر در این زمینه با گراب که خدمات تاکسی یابی اینترنتی گسترده ای در شرق آسیا ارائه می دهد همکاری می نماید تا دریافت طراحی چه مسیرهای مسافرت هوایی کوتاهی در شرق آسیا از نظر مالی مقرون به صرفه است.

گراب به وسیله یک اپلیکیشن تلفن همراه علاوه بر خدمات تاکسی یابی، خدمات حمل و نقل غذا و بسته های مختلف را در 339 شهر در کشورهای جنوب شرق آسیا ارائه می دهد.

ولوکوپتر از زمان تأسیس دفتری در سنگاپور در سال 2018 به دنبال ارائه خدمات تاکسی هوایی بوده و پروازهای آزمایشی خود را بر فراز جزیره مارینا بی انجام داده است.

این شرکت مدعی است ارائه این خدمات در شهرهای شلوغ و پرترافیک جنوب شرق آسیا هم به افزایش کیفیت زندگی یاری می نماید و هم گره های ترافیکی حاد را باز خواهد نمود. البته هنوز اسامی شهرها و مسیرهای احتمالی ارائه این خدمات تعیین نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 697

به "راه اندازی تاکسی هوایی در جنوب شرق آسیا توسط ولوکوپتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی تاکسی هوایی در جنوب شرق آسیا توسط ولوکوپتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید