ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می گردد؟

به گزارش مینی ست، فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و 29 ساله بارسلونا به باشگاه میلان پیشنهاد شده است.

ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می گردد؟

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا مسائل مایل عدیده ای پیش رو داشته و میخواهد برای فصل نو بخش قابل توجهی از ارقام پرداختی خود برای دستمزد بازیکنان را کاهش بدهد. فیلیپ کوتینیو حقوق زیادی در بارسلونا دریافت می نماید و با توجه به عدم احتیاج باشگاه به حفظ این بازیکن، خوان لاپورتا در پی یک مشتری نو برای فروش کوتینیو شده و نشریه توتواسپورت مدعی شد که ممکن است میلان مقصد بعدی این بازیکن لقب بگیرد.

روسونری اخیر هاکان چالهان اوغلو، هافبک ترکیه ای خود را از دست داد و این بازیکن با اینتر به توافق رسید. مدیران میلان در پی یک هافبک خلاق برای جایگزینی چالهان اوغلو هستند و کیا جورابچیان موکل خود فیلیپ کوتینیو را به باشگاه ایتالیایی پیشنهاد داده است. البته مدیران بارسلونا به خوبی می دانند که در این شرایط اقتصادی بغرنج و البته با توجه به افت فیلیپ کوتینیو و مصدومیت های متوالی این بازیکن، کمتر باشگاهی علاقمند به خرید دائمی این بازیکن خواهد بود و به نظر می رسد در حال حاضر گزینه انتقال قرضی برترین راه چاره باشد.

هافبک برزیلی و تهاجمی بارسلونا در ماه دسامبر از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی شده و در مجموع فقط در 14 بازی در فصل گذشته در تمام رقابت ها برای تیم رونالد کومان بازی کرد. البته فیلیپ کوتینیو در حال حاضر در اردوی تیم ملی برزیل حضور داشته و در کوشش برای کمک رساندن به سلسائو برای تکرار اسم قهرمانی خود در رقابت های کوپا آمه ریکا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1674

به "ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید