سرمربی روسیه: ایران از ست دوم اعتمادبه نفس خود را به دست آورد، احترام زیادی برای آلکنو قائل هستیم

به گزارش مینی ست، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت که او و دیگر بازیکنان تیمش احترام زیادی برای ولادیمیر آلکنو قائل هستند.

سرمربی روسیه: ایران از ست دوم اعتمادبه نفس خود را به دست آورد، احترام زیادی برای آلکنو قائل هستیم

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

توماس ساملوو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص بازی تیمش مقابل ایران در لیگ ملت های 2021 و پیروزی 3 بر یک روس ها گفت: لیگ ملت ها، تورنمنتی جالب است که همه تیم ها در آن به دنبال یافتن ثبات هستند. ما نیز به دنبال یافتن ریتم و ثبات تیمی هستیم.

سرمربی تیم ملی روسیه ادامه داد: ما مثل بازی روز آدینه مقابل هلند، در ملاقات برابر ایران سه ست خیلی خوب و یک ست بد داشتیم. حریفان ما سرویس های خوبی زدند و ما در دریافت ها نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم ایران از ست دوم بازی، اعتمادبه نفس خود را به دست آورد و آغاز به توپ گیری و امتیازگیری هوشمندانه از توپ های بلند کرد. بازیکنان ایران، سرویس های ما را به خوبی دریافت کردند و همین موضوع، بازی را به تعادل کشاند. ما ست چهارم بازی را تحت کنترل خود در آوردیم و خوشبختانه برنده شدیم.

ساملوو در خصوص غیبت دیمیتری موزرسکی ستاره تیم ملی روسیه گفت: موزرسکی، مسائل کوچکی دارد که ما در حال رفع کردن آن هستیم. علاوه بر آن، بازیکنان خوبی در اختیار داریم که می توانند به خوبی بازی نمایند. ما در زمانی مناسب و پس از رفع شدن مسائلش از وجود موزرسکی استفاده خواهیم کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی فنلاند در خصوص رویایی شاگردانش با ولادیمیر آلکنو توضیح داد: من و تمام بازیکنان تیم ملی والیبال روسیه، احترام زیادی برای آلکنو قائل هستیم. بیشتر ملی پوشان روسیه، پیش از این شاگرد آلکنو بوده اند و بعد از بازی برای خوش وبش سمت او رفتند. بازیکنان روسیه برای آلکنو احترام زیادی قائل هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1617

به "سرمربی روسیه: ایران از ست دوم اعتمادبه نفس خود را به دست آورد، احترام زیادی برای آلکنو قائل هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی روسیه: ایران از ست دوم اعتمادبه نفس خود را به دست آورد، احترام زیادی برای آلکنو قائل هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید