شناگر نابینا، سرمربی بدون ابلاغ و امیدواری به کسب سهمیه پارالمپیک 2020

به گزارش مینی ست، شناگر نابینای کشورمان در حالی به مسابقات قهرمانی دنیا اعزام می گردد که امیدوار است سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کند.

شناگر نابینا، سرمربی بدون ابلاغ و امیدواری به کسب سهمیه پارالمپیک 2020

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های شنای قهرمانی دنیا در دو بخش معلولان و نابینایان طی روزهای 17 تا 24 شهریور به میزبانی شهر لندن برگزار می گردد. نماینده ایران در بخش نابینایان، محمد حسین کریمی دنیا آبادی است؛ شناگری که در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا پیروز به کسب مدال برنز شد.

کریمی در حالی قرار است حداقل در 5 ماده در مسابقات قهرمانی دنیا به آب بزند که مربی تخصصی در کنارش حضور نخواهد داشت. با توجه به اعزام ورزشکار در بخش معلولان، مسئولیت راهنمایی این شناگر در لندن بر عهده ضیایی سرمربی تیم معلولان خواهد بود.

با این وجود کریمی امیدوار است تا با ثبت رکوردهای خوب بتواند سهمیه حضور در پارالمپیک 2020 توکیو را به خود اختصاص بدهد. وی در این باره به خبرنگاران گفت: بعد از بازگشت از جاکارتا، مدت کوتاهی استراحت کردم و بلافاصه تمریناتم را استارت زدم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و شرایط خوبی هم دارم. امیدوارم حداقل در دو ماه بتوانم به فینال مسابقات قهرمانی دنیا صعود کنم و در نهایت سهمیه پارالمپیک 2020 هم بگیرم.

کریمی درباره اعزام کیفی کاروان ایران به پارالمپیک و اینکه چقدر شانس برای خودش برای حضور در کاروان قائل است، گفت: من تابع تصمیمات مسئولان هستم. البته تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم نگاه حمایتی کمیته پارالمپیک را به خودم جلب کنم. امیدوارم در لندن نتیجه خوبی بگیرم و در نهایت در جمع ورزشکاران کاروان ایران قرار بگیرم.

سرمربیگری تیم شنای نابینایان بر عهده حمید شریفیان است. وی طی ماه های اخیر به کریمی برای کسب آمادگی بیشتر یاری نموده است. البته شریفیان که هنوز از سوی فدراسیون نابینایان هیچ ابلاغی دریافت ننموده، از راه دور به این شناگر برنامه داده است. نکته جالب اینکه کریمی در ماه های گذشته در مشهد تمرین می کرد، اما حالا با وجود آنکه در تهران به تمریناتش قبل از اعزام به لندن ادامه می دهد، اما هنوز نمی تواند از حضور نزدیک شریفیان استفاده کند. این شناگر در این باره گفت: عدم حضور او در کنارم صد درصد تاثیرگذار است. زمانی که فهمیدم شریفیان در لندن حضور نخواهد داشت، شوکه شدم. او هیچ ابلاغی ندارد و حتی در تهران هم کنارم نیست. درست است که ضیایی حضور دارد، اما خب چه بهتر بود که سرمربی تخصصی در کنارم باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 337

به "شناگر نابینا، سرمربی بدون ابلاغ و امیدواری به کسب سهمیه پارالمپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناگر نابینا، سرمربی بدون ابلاغ و امیدواری به کسب سهمیه پارالمپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید