شگفتی در دور اول جام حذفی فوتبال آلمان

به گزارش مینی ست، در دور اول جام حذفی فوتبال آلمان هرتابرلین با قبول شکست برابر اینتراخت براونشوایگ از دور رقابت ها کنار رفت.

شگفتی در دور اول جام حذفی فوتبال آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز گذشته در دور اول رقابت های جام حذفی فوتبال آلمان چند ملاقات برگزار گردید که در یکی از ملاقاتها شگفتی بزرگی رخ داد. هرتابرلین تیم پایتخت نشین فوتبال آلمان توسط اینتراخت براونشویگ از دور مسابقات کنار رفت و 5-4 بازنده شد. قهرمان این ملاقات، هافبک لهستانی براونشویگ یعنی مارتین کوبیلیانسکی بود که هت تریک کرد و زمینه حذف زودهنگام تیم بوندسلیگایی را فراهم کرد.

در یک مسابقه دیگر، ماینتس در جدال مقابل هاولسه به میدان رفت و حریف خود را با نتیجه 5-1 شکست داد. ژان فیلیپ ماته مهاجم تیم ماینتس در این بازی هت تریک کرد.

رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا به دلیل در پیش بودن رقابت های یورو 2021 که قرار است تابستان برگزار گردد، با فشردگی زیادی در حال برگزاری است و تیم های باشگاهی رقابت های خود را باید خیلی زود به سرانجام ببرند تا در تابستان بازیکنان تیم های ملی زمان کافی برای حضور در تیم های ملی شان قبل از یورو را داشته باشند.

رقابت های بوندسلیگا نیز از هفته آینده آغاز می گردد و رقابت های لالیگا و لیگ برتر انگلیس نیز امروز هفته اول خود را برگزار می نمایند تا فوتبال در اروپا با فشردگی زیادی در حال پیش رفتن باشد.

در فرانسه نیز رقابت های باشگاهی چند هفته ای است که آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1170

به "شگفتی در دور اول جام حذفی فوتبال آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی در دور اول جام حذفی فوتبال آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید