فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی تن تن و سندباد را برگزار می نماید

به گزارش مینی ست، فرهنگسرای اندیشه همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی مسابقه کتابخوانی نوجوان با موضوع کتاب تن تن و سندباد را برگزار می نماید.

فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی تن تن و سندباد را برگزار می نماید

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، 24 آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی است که همه ساله با عنوان هفته کتاب و کتابخوانی گرامی داشته می گردد. این ایام فرصت خوبی است که با یار مهربان آشتی نموده و فرهنگ کتابخوانی را گرامی بداریم.

فرهنگسرای اندیشه به این مناسبت، مسابقه کتابخوانی شمه ای از کتاب را ویژه نوجوانان 10 تا 17 سال برگزار می نماید. این مسابقه با موضوع کتاب تن تن و سندباد نوشته محمدمیرکیانی که توسط انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است برگزار خواهد شد.

تن تن و سندباد رمانی نوجوانانه به قلم محمد میرکیانی و تصویرگری محمدحسین صلواتیان است؛ در این داستان، تن تن به همراه دوستان همیشگی اش میلو، کاپیتان هادوک و پرفسور تورنسل به شرق سفر می نمایند و در مقابل سندباد قرار می گیرد.

این رمان نوجوانانه مورد توجه رهبر انقلاب نیز نهاده شد و ایشان تقریظی را بر این کتاب نوشتند که متن آن بدین توضیح است: من هم همین قصّه را همواره تعریف می کردم؛ حیف که خیلی ها آن را باور نداشتند. حالا خوب شد، شاهد از غیب رسید! راوی این حکایت که خود همه چیز را به چشم خود دیده، حکایت تن تن و سندباد را چاپ نموده است. حالا دیگر کار من آسان شد. همین بس است که نسخه این کتاب را به همه بچه ها بدهم.

علاق مندان برای شرکت در این مسابقه باید پس از مطالعه کتاب، پیغام برگرفته از آن را در حداکثر 10 سطر به پست الکترونیکی کتابخانه به آدرس [email protected] ارسال نمایند.

به قید قرعه، به 5 نفر از کسانی که بهترین متن را ارسال نموده باشند، جوایزی نفیس اهدا خواهد شد. فایل متن این کتاب در سایت فرهنگسرای اندیشه andisheh.farhangsara.ir بارگذاری شده و در دسترس علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1268

به "فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی تن تن و سندباد را برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی تن تن و سندباد را برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید