فروشگاه خبرنگاران گستر پخش عمده لوازم یدکی EMCO در کشور

به گزارش مینی ست، خبرگزاری خبرنگاران- در جهانی مدرن امروز صنایع بزرگ زیادی هستند که در حال فعالیت بوده و باعث رشد مالی در کل جهان میباشند. یکی از این صنایع بزرگ، صنعت خودرو سازی است که این کارخانه ها علاوه بر فراوری خودرو، در حال فراوری لوازم یدکی خودرو هم بوده و محصولاتشان را به سراسر جهان ارائه میدهند. لوازم یدکی خودرو؛ تجهیزاتی که وقتی خودرو تصادف میکند و یا بر اثر گذر زمان و عوامل دیگر قطعات آن فرسوده شده و احتیاج به نعویض دارند، لوازم یدکی را میتوان جایگزین لوازم ناقص و خراب خودرو کرد و خودرو مانند روز اول به کار خود ادامه دهد.

فروشگاه خبرنگاران گستر پخش عمده لوازم یدکی EMCO در کشور

فروشگاه خبرنگاران گستر نماینده فروش محصولات شرکت اتحاد موتور (Emco امکو) در تهران می باشد. لوازم یدکی ماشین های فراوری شرکت ایران خودرو و بعلاوه خودروهای تیبا، کوئیک، ساینا، پراید و پیکان از محصولاتی می باشد که به صورت پخش عمده به سراسر ایران در فروشگاه خبرنگاران گستر به فروش می رسد.(https://ariyagostar.com/)

نکاتی هست که باید هنگام خرید و تعویض لوازم یدکی خودرویتان به آنها توجه کنید مثل اینکه لوازم یدکی خودرو باید متناسب با نوع خودروی شما بوده تا بعد از تعویض دچار مشکل نشوید. در انتخابتان دقت داشته باشید یعنی قطعاتی را تهیه کنید که اورجینال بوده چرا که امروزه جنس های تقلبی در بازار زیاد یافت میگردد که استفاده از آن ها نه تنها موجب عدم عملکرد خوب خودرو می گردد بلکه باعث آسیب رساندن به قطعات دیگر خودرو هم میگردد. این را هم در نظر داشته باشید که برای نصب قطعات خودرو از افراد حرفه ای و وارد یاری بگیرید چرا که با وجود خرید قطعات اورجینال، اگر صحیح نصب نشوند ممکن است خودرو به درستی کار نکند.

معرفی دو شرکت اتحاد موتور (امکو) و شرکت پخش لوازم یدکی عمده خودرو خبرنگاران گستر

شرکت اتحاد موتور (امکو)؛ یکی از شرکتهای پیشتاز در زمینه فراوری و خدمات پشتیبانی قطعات متنوع خودرو برای شرکتهای خودروساز بزرگ داخلی است که از سال 1369 فعالیت خود را در این زمینه با فراوری موتور بخاری و برف پاک کن و هم مجموعه کامل بخاری اتومبیل پیکان شروع نمود و با تمام توان به فرایند رشد و توسعه خود ادامه داد. و هم اکنون هم این شرکت با بکارگیری حدود 1400 نفر نیروی انسانی شاغل در واحدهای مختلفی مانند طراحی و توسعه، پشتیبانی فنی، خدمات پس از فروش و سایر واحدها و استفاده ازتجهیزات مدرن در فرآیندهای مختلف فراوریی و آزمایشگاهی، همچنان به سیر صعودی پیشرفت خود ادامه می دهد و در حال پیاده سازی پروژه های تازه در جهت توسعه کمی و کیفی و تنوع بیشتر محصولات خود میباشد و توانائی خویش را در این زمینه با صادرات محصولات خود به بازارهای اروپائی هم به اثبات رسانده است.

در ادامه شرکت خبرنگاران گستر؛ مجموعه ای تجاری- خدماتی است که در زمینه تهیه و فروش و توزیع قطعات لوازم یدکی خودرو فعالیت مینماید. در کنار این امر با توجه به پیشرفت روز افزون درارائه خدمات، پیروز به اخذ نمایندگی فروش و توزیع محصولات فراوری کنندگان مطرح قطعات یدکی خودرو هم گشت تا با توسعه سبد کالایی بتواند جوابگوی نیازهای تعداد بیشتری از مشتریان محترم باشد. حال یکی از این نمایندگی های معتبر که شرکت خبرنگاران گستر با آن در حال همکاری است، شرکت اتحاد موتور (امکو) بوده که بیشتر محصولات فروشگاهی خبرنگاران گستر نظیر شمع و وایر، لنت ترمز جلو وعقب، انواع استارت و ... فراوری این شرکت است. لذا اگر در پی فروشگاهی معتبر و شناخته شده برای تهیه لوازم یدکی خودرو هستید، توصیه میکنیم که فروشگاه خبرنگاران گستر را هم در فهرست خریدتان قرار دهید.

تهیه لوازم یدکی خودرو از کجا و چگونه؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم هنگام خرید به جنس اصل و تقلبی توجه کنید. چرا که سودجویان زیادی در بازار بوده که جنس های بی کیفیت را فراوری و روانه بازار میکنند و به فکر کسب سودهای کلان هستند. پس توصیه میکنیم از فروشگاه هایی لوازم یدکی را تهیه کنید که معتبر بوده و در بازار شناخته شده هستند.بعلاوه در عصر حاضر به علت پیشرفت در تکنولوژی، فروشگاه ها در کنار فروش حضوری اقدام به فروش اینترنتی نموده اند که شما میتوانید به سایت های مورد نظر مراجعه نموده و کالای خود را سفارش دهید. بنابراین با توجه به ذکر موارد بالا می خواهیم فروشگاهی را معرفی کنیم که علاوه بر معتبر بودن، محصولات فروشگاهی آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده، چرا که نمایندگی فروشگاه های معتبر را داشته و اینکه در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی هم دارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1800

به "فروشگاه خبرنگاران گستر پخش عمده لوازم یدکی EMCO در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه خبرنگاران گستر پخش عمده لوازم یدکی EMCO در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید