فروش هدست هولولنز 2 مایکروسافت از ماه آینده میلادی شروع می گردد

به گزارش مینی ست، مایکروسافت برای اولین بار از هدست هولولنز 2 خود در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه رونمایی کرد و وعده انتشار آن را در اواخر امسال داد. اکنون رویترز گزارش داده است که هدست HoloLens 2 در ماه سپتامبر به بازار عرضه می گردد.

فروش هدست هولولنز 2 مایکروسافت از ماه آینده میلادی شروع می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هری شوم ، رئیس سازمان تحقیقات مایکروسافت ، طبق گزارشی ، تاریخ انتشار این هدست را ماه آینده میلادی یعنی تا چند روز دیگر شروع می گردد. البته دقیقاً معین نیست که این هدست در ماه سپتامبر به طور رسمی در دسترس باشد یا اینکه آیا ابتدا در دسترس توسعه دهندگان و مشاغل قرار خواهد گرفت.

پیش از پرده برداری از نسخه توسعه دهندگان ، مایکروسافت یک پیش ثبت نام برای دریافت هولولنز 2 با قیمت 3500 دلاری انجام داد. هدست واقعیت افزوده جدید مایکروسافت شامل یک میدان دید بهبود یافته ، یک سنسور جدید Azure Kinect ، پردازنده ARM ، سنسور ردیابی چشم و سیستم نمایشگرهای مختلف است. همچنین مایکروسافت کنترل حرکات را در هولولنز بهبود داده است ، بنابراین می توانید راحت تر اشیاء را دستکاری کنید.

مایکروسافت الگوی بازتری را برای هولولنز2 اتخاذ نموده است. این برنامه شامل یک فروشگاه باز است ، بنابراین توسعه دهندگان می توانند فروشگاه های خود را در هدست ، یک مدل مرور وب منبع باز و API و درایورهای گسترده ای ایجاد نمایند. مایکروسافت در اوایل امسال این تغییرات را انجام داد هدست هولولنز از Unreal Engine 4 نیز پشتیبانی می نماید و به توسعه دهندگان امکان می دهد از رندرهای عکس واقع بینانه برای استفاده در ساخت ، طراحی محصول ، معماری و موارد دیگر استفاده نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 297

به "فروش هدست هولولنز 2 مایکروسافت از ماه آینده میلادی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش هدست هولولنز 2 مایکروسافت از ماه آینده میلادی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید