فیلم خانم بازیگر چادری بچه مهندس بدون روسری ! ، مهشید جوادی کیست؟!

به گزارش مینی ست، خبرنگاران: مهشید جوادی بازیگر فیلم تلویزیونی بچه مهندس به تازگی فیلم تازه و عجیبی را در فضای مجازی منتشر کرد.

فیلم خانم بازیگر چادری بچه مهندس بدون روسری ! ، مهشید جوادی کیست؟!

مهشید جوادی یکی از بازیگران صدا و سیماست که با فیلم آنام دیده شد. مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه است. مهشید جوادی در سریال تلویزیونی بچه مهندس هم ایفای نقش است. مهشید جوادی از بازیگرانی است که حواشی زیادی د رفضای مجازی ندارد. اما اخیرا مهشید جوادی در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد که جنجال های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگاران، مهشید جوادی فیلمی در اینستاگرام خود منتشر کرد. در این فیلم در حالی که با گذاشتن یک کلاه سعی در پوشاندن موهای خود دارد، با یک آهنگ خارجی حرکات عجیبی را انجام می دهد.

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر جوان کشورمان در 2 بهمن ماه سال 1374 در ارومیه به جهان آمد. او اولین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش نموده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به شمار میرود و همکاری با هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

مهشید جوادی سال 1396 در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و بعلاوه خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت. او توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و بازی در کنار هنرمندانی مانند مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب وی اضافه کرد.

مهشید جوادی گفت: من زاده ارومیه هستم و تا قبل از سریال آنام کار و تحصیلم در همان جا بود. منتظر بودم تا درسم تمام گردد تا به تهران بیایم و بتوانم گسترده تر کار کنم.

در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی نموده بودم. اما همانطور که می دانید بازی در شبکه های استانی طوری درجازدن است و پیشرفتی برای یک هنرپیشه محسوب نمی گردد.

مهشید جوادی: از 14 سالگی به کلاس های خبرنگاری رفته ام

کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و برای ارشد می خواهم کنکور هنر شرکت کنم. از 14 سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی می رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می خواستم به نوعی خودم را به بازیگری نزدیک کنم و در کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. درصورتی که نخواهم درس بخوانم حس مفید بودن نمی کنم ولی اگر در کنارش کارهای خوب بازیگری هم پیشنهاد گردد حتما قبول خواهم کرد.

منبع: رکنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1764

به "فیلم خانم بازیگر چادری بچه مهندس بدون روسری ! ، مهشید جوادی کیست؟!" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم خانم بازیگر چادری بچه مهندس بدون روسری ! ، مهشید جوادی کیست؟!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم خانم بازیگر چادری بچه مهندس بدون روسری ! ، مهشید جوادی کیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید