قرعه کشی رقابت های ووشوی قهرمانی دنیا انجام شد

به گزارش مینی ست، عصر امروز (پنج شنبه) با برگزاری مراسم وزن کشی رقابت های ووشوی قهرمانی دنیا ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند.

قرعه کشی رقابت های ووشوی قهرمانی دنیا انجام شد

به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی رقابت های ووشوی قهرمانی دنیا، عصر پنج شنبه ششم مهر در شهر کازان کشور روسیه محل برگزاری رقابت های دنیای انجام شد و نمایندگان ووشوی ایران رقبای خود را شناختند.

مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان دنیا از صبح آدینه هفتم مهر در شهر کازان روسیه شروع می گردد و تا یازدهم این ماه ادامه دارد.

طبق قرعه کشی صورت گرفته در وزن منهای 52 کیلوگرم، الهه منصوریان پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده مبارزه نمایندگان اندونزی و لبنان می رود، در وزن منهای 65 کیلوگرم ساندای بانوان، شهربانو منصوریان با سانداکاری از قزاقستان روبه رو می گردد و سپس نماینده آمریکا را پیش روی دارد و در بخش ساندای بانوان، آخرین نماینده ایران در وزن منهای 70 کیلوگرم مریم هاشمی است که با یک دور استراحت در دور دوم با رقیبی از هلند مبارزه خواهد نمود.

در بخش ساندای مردان و وزن منهای 70 کیلوگرم محسن محمدسیفی پس از یک دور استراحت در گام نخست، با برنده مکزیک و اسپانیا رقابت خواهد نمود، در وزن منهای 75 کیلوگرم یوسف صبری که اولین حضور را در رقابت های دنیای تجربه می نماید کار خود را با حریفی از یونان شروع می نماید و سپس نماینده افغانستان را پیش رو دارد.

در ادامه و در وزن منهای 85 کیلوگرم تعیین تقوی هم که اولین تجربه دنیای را در پیش دارد پس از استراحت در اولین مرحله با رقیبی از فرانسه روبه رو می گردد، در وزن منهای 90 کیلوگرم میلاد عارفی مقام با یک دور استراحت از دور دوم با سانداکار قزاقستانی مبارزه می نماید.

آخرین و مدال آورترین ووشوکار ایران هم در وزن به اضافه 90 کیلوگرم، حمیدرضا قلی پور است که با یک دور استراحت، در دور دوم با ووشوکاری از کشور لبنان روبه رو می گردد.

تنتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 749

به "قرعه کشی رقابت های ووشوی قهرمانی دنیا انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی رقابت های ووشوی قهرمانی دنیا انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید