لوکاکو: کار کردن زیر نظر کونته نعمت است

به گزارش مینی ست، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر از انتخاب این تیم و به دست آوردن فرصت کار زیر نظر سرمربی سابق چلسی راضی است.

لوکاکو: کار کردن زیر نظر کونته نعمت است

به گزارش خبرنگاران، روزهای خوب روملو لوکاکو در اینتر همچنان ادامه دارد. پس از گلزنی در دو بازی از سه هفته نخست فصل سری A او شب گذشته (شنبه) در اولین تجربه حضورش در دربی دلامادونینا هم گلزنی و خودش را سه گله کرد.

لوکاکوی 26 ساله پس از بازی، کار کردن با کونته را دلیل بازگشتش به روزهای گلزنی پس از سپری کردن یک فصل ناامید کننده در منچستریونایتد دانست و به شبکه DAZN گفت: آنتونیو کونته هر روز به من یاری می نماید و انگیزه می دهد. رابطه من با کونته خیلی خوب است چون او حواسش به من است و می خواهد سطح بازی مرا بالا ببرد. برای یک بازیکن 26 ساله داشتن یک مربی مانند کونته که هر روز یاری می نماید و انگیزه می دهد واقعاً نعمت است. خیلی خوشحالم که در اینتر هستم و با کونته کار می کنم.

نمایش لوکاکو و دیگر بازیکنان اینتر با آنچه که چند شب پیش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسلاویا پراگ ارائه کردند، زمین تا آسمان تفاوت داشت. لوکاکو در این باره هم گفت: بردن دربی برای ما خیلی مهم بود اما ما به زودی یک بازی سخت دیگر مقابل لاتزیو داریم. از سه امتیازی که گرفتیم راضی هستیم. بازی مان با اسلاویا پراگ سخت بود اما ما برای دربی خوب آماده شده بودیم و به اتفاقی که مقابل اسلاویا پراگ رخ داد واکنش قاطعی نشان دادیم. الان وقت صحبت کردن درباره قهرمانی نیست. باید قدم به قدم پیش برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 403

به "لوکاکو: کار کردن زیر نظر کونته نعمت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: کار کردن زیر نظر کونته نعمت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید