توصیه ریوالدو به مارسلو

به گزارش مینی ست، ستاره سابق آبی اناری ها براین باور است که کومان در صورت ادامه شرایط کنونی از راهنمایی تیم اخراج خواهد شد. او توصیه ای به مارسلو هم داشت.

توصیه ریوالدو به مارسلو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، بارسلونا با راهنمایی رونالد کومان نتایج ناامید کننده ای به دست آورده است تاجایکه در 10 بازی خود در لالیگا 4 بار تن به شکست داده است.

ریوالدو درباره شرایط بارسلونا گفت: اگر شرایط بهتر نشود کومان نخستین کسی خواهد بود که از تیم کنار گذاشته می شود. در فوتبال انتقاد و سرزنش نخست متوجه سرمربی تیم است. فشار در بارسلونا بسیار بالا است. باشگاه در شرایط سختی به سر می برد و کومان واقعا زیر فشار است.

او ادامه داد: در ماه فوریه پیش رو لیگ قهرمانان اروپا وارد مرحله حساسی می شود. کومان باید تیمش را آماده این رقابت کند و خود را نشان دهد. این یک آزمون واقعی برای بارسلونا و سرمربی تیم است و عیار واقعی آنها معین می شود. بارسلونا برای نخستین بار در سال های اخیر این خطر را احساس می نماید که حتی جزو چهار تیم نخست لالیگا هم قرار نگیرد.تیم خوب ظاهر نمی شود و دچار نوسانات زیادی است. شرایط دردناک است و باید تغییرات صورت گیرد. در شرایط کنونی من بارسلونا را نامزد قهرمانی در لیگ قهرمانان نمی دانم اما اگر تیم جزو 8 تیمش شود اعتماد به نفس برمی شود.

ریوالدو درباره مارسلو هم گفت: مارسلو در رئال مادرید تاریخ ساز شده است اما او اکنون صندلی شایسته ای در تیم ندارد و رفتار خوبی با این بازیکن نمی شود. به نظرم زمان خداحافظی مارسلو از رئال فرارسیده است و اکنون زمان آن است که او تیم را ترک کند.او می تواند راهی یک تیم عظیم شود.

ریوالدو به رئال مادرید توصیه کرد که قرارداد لوکا مودریچ، لوکاس واسکز و سرخیو راموس را تمدید کند. او گفت: هر سه بازیکن از بهترین های رئال مادرید هستند و به نظرم آنها باید در تیم بمانند و قراردادشان تمدید شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1330

به "توصیه ریوالدو به مارسلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه ریوالدو به مارسلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید