دفاع مارسلو از لوپتگی

به گزارش مینی ست، مدافع رئال مادرید از سرمربی اسپانیایی تیمش دفاع کرد.

دفاع مارسلو از لوپتگی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته نهم لالیگا دو بر یک مغلوب لوانته شد. مارسلو که تک گل سفیدپوشان را در این بازی به ثمر رساند و به رکورد 481 دقیقه ناکامی تیمش در گلزنی انتها داد به خبرنگاران گفت: برابر لوانته بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. توپ نمی خواست وارد دروازه گردد. سرمربی باید اعتماد به نفس از دست رفته را به بازیکنان برگرداند. 33 شوت به سمت دروازه داشتیم اما توپ از خط عبور نمی کرد. باید برای کسب دوباره پیروزی با سر بالا حرکت کنیم.

مدافع مادرید اضافه کرد: لوانته کار خاصی انجام نداد و از اشتباه های فردی ما در دقایق نخست بازی بهره برد. ما سعی کردیم بازی را به تساوی برسانیم. تا سر حد مرگ بازی کردیم چون به دنبال رسیدن به هدفمان بودیم.

بازیکن برزیلی در ادامه اضافه کرد: من نباید درباره مشکل مان در گلزنی پاسخگو باشم. به یاد دارم زمانی که کریستیانو رونالدو نمی توانست دروازه حریفان را باز کند رسانه ها اعلام کردند مادرید باید به دنبال یک مهاجم دیگر باشد با این حال رونالدو همه را به سکوت واداشت. عادلانه نیست مهاجم ها را در آغاز فصل سنجید. خیلی ناعادلانه است. خبرنگاران هنگام پرسیدن یک عقیده را شکل می دهند. ما نگران هستیم. فشار برای مادرید بازی کردن خیلی بالا است. باید با تمام وجود بازی کرد. ترسی نداریم اما نگران هستیم.

مارسلو به دفاع از یولن لوپتگی پرداخت و گفت: تا سر حد مرگ از سرمربی مان دفاع می کنیم. خیلی شفاف موضوعات را به ما شرح می دهد. رفتار خیلی خوبی با ما دارد. کاری که با رافائل بنیتس کردید عادلانه نبود. دوست ندارم مانع از کار کردن سرمربی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 77

به "دفاع مارسلو از لوپتگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع مارسلو از لوپتگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید